[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Lexus-ISF-Tailpipes-are-Fake-207-1280x853-700x466

Ζούμε σε μια εποχή στην οποία η μόδα φαίνεται να είναι το Α και το Ω για πολλούς και αυτή η λογική έχει μεταφερθεί και στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας , με πολλές φορές, το αποτέλεσμα να είναι- αν μη τι άλλο- τραγικό.

Στο παρόν άρθρο θα ασχοληθούμε με τα 10 εκείνα αυτοκίνητα στα οποία μάλλον η έννοια “λειτουργικότητα” στον τομέα των απολήξεων των εξατμίσεων να έχει πάει περίπατο. Τραπεζοειδείς, οβάλ, κυκλικές, διπλές, εντυπωσιακές απολήξεις εξατμίσεων, η χαρά του “θεαθήναι”, αλλά δυστυχώς πέρα για πέρα ψεύτικες… Άρα, αυτό που βλέπουμε δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ψεύτικο κομμάτι στον προφυλακτήρα, που από πίσω του κρύβεται ένας ή παραπάνω μικρότεροι, συμβατικοί κυκλικοί σωλήνες. Το ό,τι λάμπει, δεν είναι χρυσός, βρίσκει το νόημα του…

[/nextpage]

[nextpage title=”Audi RS6 Avant” ]

1060461-1536

Οι οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων είναι ένα από τα σήματα κατατεθέν της οικογένειας των RS, αλλά, αν παρατηρήσεις προσεκτικά, θα δεις ότι το οβάλ δεν είναι τίποτα άλλο, από προστατευτικά για την υπερβολική θερμότητα, που πίσω από αυτά, κρύβονται 4 μικρότερες απολήξεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Audi R8″ ]

HF8479_c

Συνεχίζουμε με την εταιρεία από το Ingolstadt. Αριστερά το R8 V8, δεξιά το “αδερφάκι” με τον V10 (pre-facelift). Kαι εδώ, οι δήθεν απολήξεις, δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα οβάλ κομμάτι στον προφυλακτήρα. Στα facelift μοντέλα υπάρχουν αυτό το “διακοσμητικό” κομμάτι, ανεξάρτητα την έκδοση του κινητήρα, με τη  σειρά των σωλήνων της εξάτμισης να “κρύβεται” πίσω.

[/nextpage]

[nextpage title=”C-Class” ]

c200_amg_52b180449aaec46a128269220163674e1cd2a0b0

Εντυπωσιακές, αλλά απολύτως ψεύτικες στην baby S Class…

[/nextpage]

[nextpage title=”AMG-GT” ]

mercedes-amg-gt-roars-at-paris-live-photos_13

Ούτε τα αυτοκίνητα επιδόσεων της Mercedes γλιτώνουν, όπως βλέπεις από αυτή τη “μόδα”. Ψαρώνει κόσμο, αλλά και η αλήθεια κρύβεται εκεί πίσω…

[/nextpage]

[nextpage title=”RC F” ]

Lexus-ISF-Tailpipes-are-Fake-207-1280x853-700x466

Πάμε και λίγο στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Διαγώνια διάταξη για τις απολήξεις, αλλά, πέρα τούτου, ένα εντυπωσιακό, ψεύτικο καπάκι στον προφυλακτήρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Octavia RS” ]

post-55900-0-34272400-1373699746

Στα μάτια μου, φαίνεται σαν μια πολύ πρόχειρη κατασκευή για την κορυφαία έκδοση του Octavia, με το κενό ανάμεσα στην ψεύτικη απόληξη και τον προφυλακτήρα να κάνει χειρότερη τη συνολική εικόνα.

[/nextpage]

[nextpage title=”California” ]

0AvPhx5

Ούτε η Ferrari γλίτωσε από το ρεύμα της εποχής. Το τελευταίο, προσφερόμενο μοντέλο της με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, στην προηγούμενη γενιά του, έχει μεν τη διαγώνια διάταξη των απολήξεων, αλλά και εδώ, οι σωλήνες της εξάτμισης κρύβονται διακριτικά πίσω.

[/nextpage]

[nextpage title=”Evoque” ]

P1000775_zpsd3c0ebb9

Ας πάμε και λίγο στα SUVs. Ίσως στο ομορφότερο, για μένα SUV, παρατηρούμε το ίδιο μοτίβο με τα προηγούμενα. Τραπεζοειδές καπάκι στον προφυλακτήρα, με την πραγματική απόληξη της εξάτμισης στο βάθος.

[/nextpage]

[nextpage title=”308 GT” ]

2015-Peugeot-308-GT-Review-Fake-Exhaust-Tip-Carwitter

Πού είναι η εξάτμιση οεο;; Στη δυνατή έκδοση του “Λέοντα”, πέρα του ότι είναι και διακριτική εξωτερικά, οι Γάλλοι επέλεξαν να κρύψουν την εξάτμιση, αλλά έβαλαν τραπεζοειδή καπάκια για απολήξεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Clio RS” ]

imag0410_burst001-55b7553cd371d

Κλείνουμε με έναν άλλο εκπρόσωπο της γαλλικής σχολής. Το τελευταίο Clio RS, όπως βλέπεις, δε γλίτωσε ούτε και αυτό από την πεπατημένη.

Περιμένω στα σχόλια τη δική σου άποψη επί του θέματος, αλλά και παραδείγματα από άλλα αυτοκίνητα.

[/nextpage]