Τα έξοδα της Takata για το lobbying αυξήθηκαν κατά 22%!

Σχετικά άρθρα

AR-150809915

Τι οφείλει να κάνει μία εταιρία που έμπλεξε σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα των τελευταίων ετών, πυροδότησε με ένα από τα προϊόντα της μία από τις μεγαλύτερες ανακλήσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης και πιέζεται τόσο από τις αρχές, όσο και από τους νομοθέτες; Να αυξήσει τα έξοδα για lobbying φυσικά.

Αυτό ακριβώς κάνει η Takata που αποφάσισε να ξοδέψει 22% επιπλέον στο lobbying. Και η σύγκριση δεν γίνεται με το προηγούμενο έτος, αλλά με το προηγούμενο τρίμηνο. Για να έχεις μία τάξη μεγέθους, να κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στην ιστορία. Το 1998, η Takata ξόδεψε μόλις $25.000 για lobbying και μέχρι το 2012, δεν είχε πληρώσει ούτε cent! Τότε, ξόδεψε $50.000. Τον επόμενο χρόνο, $80.000 και το 2014, $190.000. Αυτό το ποσό, έχει διπλασιαστεί φέτος, αφού σύμφωνα με στοιχεία έχει πληρώσει $390.000 και ακόμα είμαστε στα μισά του 2015! Αυτό το ποσό, έχει πάει στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του σε μία εταιρία που ονομάζεται Squire Patton Boggs για να εκπροσωπεί την Takata στο Κογκρέσο, την NHTSA και το Υπουργείο Μεταφορών των Η.Π.Α. για “ζητήματα ασφάλειας των αερόσακων”.

Λογικό, αν εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων με τους οποίους προμήθευες τους κατασκευαστές έχουν ανακληθεί περισσότερα από 24.5 εκατομμύρια οχήματα, έχουν τραυματιστεί 130 άνθρωποι και έχουν χάσει την ζωή τους 8, θέλεις καλή εκπροσώπηση!

ΠηγήBloomberg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...