Lotus

Οι δυσκολίες της Lotus στο οικονομικό κομμάτι μεταφέρονται σχεδόν αυτούσιες και στην πίστα. Η ομάδα του Enstone οφείλει χρήματα, κατά συνέπεια η εξέλιξη της E23 δεν είναι αυτή που θα έπρεπε. Αποτέλεσμα είναι η 6η θέση στο πρωτάθλημα, παρόλο που στο πίσω μέρος του μονοθεσίου βρίσκεται το ισχυρότερο power unit του grid, ο Mercedes-Benz PU106B Hybrid.

Αυτό θέλει να εκμεταλλευθεί η Lotus είναι οι δύο επόμενοι αγώνες, σε Spa και Monza, δύο πίστες που έχουν μεγάλες απαιτήσει από τον κινητήρα και λιγότερες από την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Ο Romain Grosjean βλέπει πως η θρυλική πίστα των 7 χιλιομέτρων ταιριάζει στην E23, επομένως κάνει όρεξη για ένα δυνατό αποτέλεσμα.

Χρειάζεται καλή δύναμη από τον κινητήρα, ένα καλό set-up κι ένα μονοθέσιο που να συγχωρεί. Μπορούμε σίγουρα να το κάνουμε, έτσι θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τα καταφέρουμε ενάντια στους ανταγωνιστές μας. Επίσης, χρειάζεται το στοιχείο της τύχης μερικές φορές, καθώς ο καιρός στο δάσος των Αρδεννών μπορεί να είναι πρόκληση.

Romain Grosjean

Νομίζω ότι η πίστα θα μπορούσε να ταιριάξει με τα πλεονεκτήματα που έχουμε στο αυτοκίνητο και είμαι σίγουρα έτοιμος για περισσότερους βαθμούς. Εγώ και η ομάδα θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τα πάμε καλά και να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ένα από τα θέματα που απασχολούν την ομάδα είναι το μέλλον της, καθώς η Renault εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς και επιστροφής ως ομάδα στη Formula 1. Οι Γάλλοι δεν έχουν παρουσιάσει ακόμα επίσημα κάποιο σχέδιο, έτσι οι φήμες κάνουν ανενόχλητες τη δουλειά τους, και ο αναπληρωτής επί κεφαλής της Lotus, Federico Gastaldi, θεωρεί πως αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει και στη βελγική πίστα.

Αυτό είναι πάντα μέρος της Formula 1, οι φήμες, η ίντριγκα και οι εικασίες. Μπορούμε να περιμένουμε όλα τα είδη αυτών στα paddock του Spa, αλλά δεν υπάρχει τίποτα επίσημο από την ομάδα. Επικεντρωνόμαστε στον αγώνα μας κι ελπίζουμε ότι θα έχουμε ένα δυνατό αποτέλεσμα στο Spa.