Motor Racing - Formula One World Championship - Canadian Grand Prix - Qualifying Day - Montreal, Canada

Το ρίσκο που πήρε η ομάδα της Lotus τα προηγούμενα χρόνια, θέλοντας να παλέψει με τους μεγάλους του σπορ, την έχει οδηγήσει σε δύσκολες οικονομικές καταστάσεις. Ο Matthew Carter υποβάθμισε το γεγονός πως η Lotus πλήρωσε για να γλυτώσει από δικαστικούς μπελάδες, όμως, οι δηλώσεις του Pastor Maldonado, φανερώνουν μια δύσκολη κατάσταση για την ομάδα του Enstone.

Δεν υπήρξαν μεγάλες αναβαθμίσεις από την αρχή της σεζόν, αλλά, σίγουρα έχουμε κάνει μερικά πράγματα γύρω από το αυτοκίνητο, αλλά όχι μεγάλες αναβαθμίσεις. Η πίσω πτέρυγα ήταν μόνο για το Μονακό, ήταν για υψηλή αεροδυναμική πίεση, και είναι η ίδια που χρησιμοποιήσαμε (στην Ουγγαρία). Σε αυτό το είδος πίστας λειτουργεί, αλλά ίσως να μην λειτουργεί στη Βαρκελώνη.

Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να έχουμε (μια μεγάλη αναβάθμιση μετά τις καλοκαιρινές διακοπές). Δεν είναι ακόμη σαφές αυτό, αλλά πρέπει να είμαστε πολύ κοντά στο να έχουμε μια μεγάλη αναβάθμιση σύντομα. Ήρθε η στιγμή να το πραγματοποιήσουμε, και θα πρέπει να είναι καλό (πακέτο), οπότε ελπίζουμε να το έχουμε σύντομα. Όλοι οι ανταγωνιστές μας έχουν κάνει βήματα, αλλά, εάν κοιτάξουμε την απόδοσή μας ακόμα και χωρίς αναβαθμίσεις, είμαστε πάντα γύρω τους, κάτι που είναι πολύ θετικό.

Ο αναπληρωτής επικεφαλής της Lotus, Federico Gastaldi, είχε δηλώσει πως το πακέτο αναβαθμίσεων της ομάδας για την Βαρκελώνη ήταν πολύ σημαντικό, κάτι που δεν επιβεβαιώνεται από τα λεγόμενα του Pastor. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Romain Grosjean, θεωρεί πως η αβεβαιότητα γύρω από μια πιθανή εξαγορά από την Renault, παίζει κι αυτή το ρόλο της στην στάση αναμονής που τηρεί η Lotus, ως προς την εξέλιξη της Ε23.

Sochi Autodrom, Sochi, Russia.Sunday 12 October 2014.Romain Grosjean, Lotus F1.Photo: Alastair Staley/Lotus F1 Team.ref: Digital Image _R6T4380

Η εξέλιξη δεν ήταν τόσο καλή όσο θα θέλαμε. Αυτό δεν είναι εξαιτίας των ανθρώπων ή των μυαλών που έχουμε στο εργοστάσιο, αφού έχουμε πολλές ιδέες στα σκαριά. Νομίζω ότι το CFD, η αεροδυναμική σήραγγα και το γραφείο σχεδιασμού λειτουργούν πολύ καλά, απλά δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να φέρουμε κάτι στην πίστα.

Από την άλλη πλευρά, όταν σκέφτεσαι να πουλήσεις την ομάδα, σε κάποιο στάδιο δεν θα βάλεις περισσότερα χρήματα, διότι αυτό θα είναι απώλεια. Πρόκειται για μια κατάσταση αναμονής και ελπίζουμε ότι σύντομα θα μάθουμε περισσότερα και τότε θα μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά, γιατί είναι απογοητευτικό για όλους.

Από την πρώτη μέρα, η βάση μας φάνηκε πως είναι καλή και σε σχέση με το σημείο από το οποίο ήρθαμε το 2014, είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός. Αυτό δείχνει πως ξέρουμε πώς να κατανοήσουμε τα προβλήματα. Αλλά είναι σαφές ότι πρέπει να κινηθούμε προς τα εμπρός και από αυτή την καλή αρχική βάση, να βάλουμε μεγαλύτερη απόδοση στο αυτοκίνητο, κι αυτό δεν μπορέσαμε να το πετύχουμε.

Η Renault τονίζει πως καμία απόφαση δεν θα παρθεί πριν τον Σεπτέμβριο, δυσκολεύοντας την θέση της ομάδας. Σε κάθε περίπτωση, η Lotus θα χρειαστεί σίγουρα αναβαθμίσεις για τη μάχη της πέμπτης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με 5 ομάδες να παλεύουν για αυτή και τα μεγαλύτερα κέρδη από την πίτα των εσόδων, έχοντας μικρές βαθμολογικές διαφορές: Force India (39), Lotus (35), Toro Rosso (31), Sauber (22), McLaren (17).