Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται για να αντικαταστήσουν το συντομότερο δυνατό τα εκατομμύρια των ελαττωματικών αερόσακων της Takata και επειδή η τελευταία, δεν μπορεί να κατασκευάσει τους νέους αερόσακους στον ρυθμό που απαιτούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η Toyota έχει στραφεί στους ανταγωνιστές της Takata.
Η Toyota πρέπει να αλλάξει τους προβληματικούς αερόσακους σε 12 εκατ. αυτοκίνητα της περίπου σε όλο τον κόσμο και έτσι ζήτησε από τις Autoliv Inc., Daicel Corp. και Nippon Kayaku Co. να της κατασκευάσουν τους νέους αερόσακους.