11908940_932934473434176_3359173848692403954_o-728x484

Οι McLaren 650S GT3 με το Νο.6 και το Νο.9, αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από τον γύρο του Pirelli World Challenge στο Miller Motorsports Park. Γιατί; Επειδή, απλούστατα, ήταν υπερβολικά δυνατές και δεν μπορούσαν με τίποτα να μειώσουν την ιπποδύναμη τους! Βλέπεις, το Miller Motorsports Park βρίσκεται σε υψόμετρο 1.341 μέτρων και σύμφωνα με τους κανονισμούς Balance of Performance, η McLaren έπρεπε να τρέξει με χαμηλότερη μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εκδόθηκε:

Οι BOP κανόνες για τον συγκεκριμένο αγώνα, επιβάλλουν στην K-PAX Racing with Flying Lizard Motorsports να τρέξει με μία μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης που απλά δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί, ανεξαρτήτως engine tuning, με το ομολογκαρισμένο turbo και το πακέτο με το οποίο η 650S GT3 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε.

Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι οι McLaren δεν είναι τα μοναδικά υπερτροφοδοτούμενά αυτοκίνητα στο PWC. Η Cadillac, η Bentley, η Acura και η Nissan, συμβιβάστηκαν με τα νέα όρια στην μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης χωρίς ιδιαίτερα παράπονα γιατί αυτός είναι ο κανονισμός και ήταν γνωστός από τον Ιανουάριο. Στο κάτω-κάτω, αν ήθελε βοήθεια η McLaren στο να γίνει πιο αργή, ας έφερνε μηχανικούς της Honda να λύσει το πρόβλημα! (ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩΩΩΩ!!)