Euro_coins_and_banknotes

Με την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου να είναι ο κλάδος με την μεγαλύτερη ύφεση (μαζί με αυτόν των κατασκευών) τη τελευταία εξαετία, όπου η Ελλάδα βρίσκεται σε αυτό το πολιτικοοικονομικό αδιέξοδο, η μεταστροφή του Έλληνα καταναλωτή σε μικρά και φθηνά αυτοκίνητα έχει γίνει μονόδρομος.

Οι 250.000 πωλήσεις το χρόνο που είχαμε κάποτε μπορεί να ήταν εντελώς εκτός πραγματικότητας για τα δεδομένα μας, όμως επίσημες οικονομοτεχνικές μελέτες έχουν δείξει ότι μια αγορά 140.000 με 150.000 ετήσιων πωλήσεων είναι απόλυτα υγιής και φυσιολογική. Τα τελευταία χρόνια με την μείωση του ρυθμού ανανέωσης των αυτοκινήτων, αναπόφευκτα ο μέσος όρος ηλικίας έχει μεγαλώσει από τα 8 χρόνια, σχεδόν στα 11, κάτι που σημαίνει ότι η δυναμική υπάρχει αλλά απουσιάζει η σιγουριά στη καθημερινότητα, η διάθεση και φυσικά το χρήμα.

Και μπορεί μερικές φορές να λένε ότι τα νούμερα λένε τη μισή αλήθεια, αλλά επί προκειμένου είναι αδιάψευστος μάρτυρας του τι συμβαίνει στην χώρα μας και τα νέα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε πλέον αυτοκίνητο. Τα 6 από 10 νέα αυτοκίνητα που πωλούνται ανήκουν στη mini και supermini κατηγορία (ή A και B segment), καθώς όπως είναι φυσικό έχουν και τη χαμηλότερη αξία αγοράς και παρακάτω θα δεις μια λίστα με τα 11 φθηνότερα αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις, σύμφωνα με τους επίσημους τιμοκαταλόγους των εταιριών και με το όφελος της απόσυρσης ενσωματωμένο. Προφανώς και όλα βρίσκονται στην εντελώς βασική τους έκδοση, όπου σε μερικές περιπτώσεις ο εξοπλισμός τους είναι εξαιρετικά φτωχός, καθώς για παράδειγμα δεν διαθέτουν ηχοσύστημα και air condition. Πάμε να τα δούμε.