Williams

Κατώτερη των περιστάσεων εμφανίστηκε η Williams στον πιο πρόσφατο αγώνα, στο Spa. Η βρετανική ομάδα έφυγε με μόλις 10 βαθμούς από μία πίστα που θεωρητικά ταίριαζε πολύ καλά στην FW37, καθώς τα λάθη και η απόδοση των ελαστικών την Κυριακή «ακύρωσαν» την εμφάνιση στις κατατακτήριες.

Το επόμενο Grand Prix ταιριάζει και πάλι θεωρητικά στο βρετανικό μονοθέσιο, ωστόσο το Βέλγιο έδειξε πως η θεωρία από την πράξη μπορεί να απέχουν αρκετά κάποιες φορές, αφού διάφοροι παράγοντες μπορούν να συμβάλουν σε αυτό. Η ομάδα του Grove θα πρέπει να λύσει τα προβλήματα που είχε στα ελαστικά της την περασμένη Κυριακή, όπως λέει ο επί κεφαλής απόδοσης οχήματος, Rob Smedley, προκειμένου στην ιταλική πίστα να δείξουν όλη τους τη δυναμική.

Αυτό που θα έπρεπε να είχαμε κάνει λίγο διαφορετικά είναι μια λίγο διαφορετική προετοιμασία για τα εμπρός ελαστικά στο πρώτο stint. Προκαλέσαμε graining στα εμπρός ελαστικά και αυτός μας καθυστέρησε. Γι’ αυτόν τον λόγο μας προσπέρασαν τόσο εύκολα και πήγαμε πίσω στις θέσεις 6, 7 και 7.

Αυτό είναι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε: θα πρέπει να προχωρήσουμε και να καταλάβουμε τι συμβαίνει με το μονοθέσιό μας και κάποιες φορές τα εμπρός ελαστικά δεν λειτουργούν. Νομίζω ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη πτυχή στο μονοθέσιο. Ό,τι κι αν είναι πρέπει να καταλάβουμε τι προκαλεί το graining στα εμπρός ελαστικά.

Rob Smedley

Σύμφωνα με τον Smedley, η FW37 θα πρέπει να παρουσιάζεται ακόμα καλύτερη στον αγώνα σε σχέση με τις κατατακτήριες, κάτι που θα πρέπει να συμβεί και στη Monza, αλλά, για να γίνει αυτό, τα προβλήματα του Spa είναι απαγορευτικά.

Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι, ανεξάρτητα από τη θέση που ξεκινάς, πηγαίνεις μπροστά. Δεν μπορείς να έχεις έναν αγώνα όπου υποχωρείς από την πρώτη στροφή. Νομίζω ότι το κάναμε πολύ καλά αυτό τον περασμένο 1,5 χρόνο, ξεκινούσαμε τους αγώνες και κερδίζαμε θέσεις. Δεν καθόμασταν εκεί και μέναμε πίσω από τους άλλους. Επομένως, θα πρέπει να αξιολογήσουμε τι κάνουμε εκεί για τη Monza.

Το άγχος και η πίεση του αγώνα οδήγησε την ομάδα στο να επιλέξει λάθος γόμα για το πίσω δεξί ελαστικό του Valtteri Bottas, με αποτέλεσμα ο αγώνας του Φινλανδού να καταστραφεί και τελικά να πάρει μόλις την 9η θέση, ενώ μπορούσε σίγουρα κάτι καλύτερο. Αυτό οδηγεί τον Smedley σε απολογία εκ μέρους των μηχανικών, αλλά ο τονίζει πως οτιδήποτε λάθος ή σωστό συμβαίνει θα πρέπει να θεωρείται ομαδικό και όχι ατομικό.

Θα πρέπει να κάνουμε ένα πράγμα, το οποίο είναι να ζητήσουμε συγγνώμη από τον Valtteri, επειδή καταστρέψαμε τον αγώνα του. Ήταν εκεί με τον Sebastian και τον Grosjean πριν από αυτό που συνέβη. Αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε είναι να κατηγορούμε τα άτομα. Πρέπει να φύγουμε ως ομάδα ανθρώπων και να κοιτάξουμε τι συνέβη.