BMW-225-Xe-4889 

Όπως μας παρουσίασε τα δύο υβριδικά μοντέλα η BMW, έτσι τα βλέπουμε και στην έκθεση της Φρανκφούρτης όπου κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους. Από την μία, έχουμε την 225xe Active Tourer που έχει τον “αέρα” του i8 με την έννοια ότι το σύνολο που έχει αναλάβει την κίνηση της plug-in υβριδικής 2-Series Active Tourer, μοιάζει με αυτό του sports car. Αποτελείται από έναν 1500άρη, τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 134 ίππους και 220 Nm ροπής και στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων που έχει αναλάβει την κίνηση των πίσω. Ο βενζινοκινητήρας, συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 221 άλογα με την ροπή στα 385 Nm που σημαίνει ότι τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 6.7 δευτερόλεπτα ενώ ταυτόχρονα, η 225xe Active Tourer, δεν καταναλώνει κατά μέσο όρο πάνω από 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και μπορεί να κινηθεί και για 41 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τον ηλεκτροκινητήρα.

BMW-330e-4913

Από την άλλη, η BMW εκθέτει και την 330e. Σε αυτήν, συνδυάζεται ένας δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας που αποδίδει 181 ίππους με έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων που είναι τοποθετημένος μπροστά από το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο με το οποίο εξοπλίζεται η plug-in υβριδική 3-Series. Ως αποτέλεσμα, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 248 άλογα με την ροπή να φτάνει τα 420 Nm με επιπλέον 100-250 Nm διαθέσιμα από το eDrive. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 6.1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 225 km/h. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η BMW για την 330e είναι 1.9-2.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές 44-49 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Επιπρόσθετα, το μοντέλο μπορεί να κινηθεί για 40 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρισμό που αποθηκεύεται στις μπαταρίες 7.6 kWh.