Έκθεση Φρανκφούρτης 2015: Fiat 500 facelift και το υπόλοιπο περίπτερο της Fiat και της Abarth

Σχετικά άρθρα

fiat-500-facelift-4436

Δυναμική είναι και η παρουσία της Fiat στην έκθεση της Φρανκφούρτης με κεντρικό έκθεμα φυσικά να είναι το ανανεωμένο 500. Το ανανεωμένο μοντέλο, έχει μήκος 3.57 μέτρα, πλάτος 1.63 και ύψος 1.49 με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.30 μέτρα. Σχεδιαστικά, οι σημαντικότερες αλλαγές, εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα. Τα εμπρός –με ενσωμάτωση τεχνολογίας LED– και τα πίσω –με το “κενό” εσωτερικό και τα φώτα να το περιβάλλουν ως δαχτυλίδι– μέρους ενώ μικρότερες αλλαγές έχουν γίνει τόσο στη μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα, όσο και στον πίσω προφυλακτήρα. Η διαθέσιμη παλέτα χρωμάτων για το Νέο 500 περιλαμβάνει 13 αποχρώσεις –7 παστέλ, 1 με τρεις επιστρώσεις και 5 μεταλλικά– ενώ διαθέσιμο είναι και το “Second Skin” πρόγραμμα εξατομίκευσης. Τέλος, όσον αφορά στις ζάντες ελαφρού κράματος, η Fiat ανακοίνωσε ότι θα προσφέρονται νέα σχέδια με διάσταση 15 και 16 ιντσών.

fiat-500-facelift-4448

Μία εξίσου μεγάλη αλλαγή, έρχεται στο εσωτερικό του οχήματος. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι αυτός που είδαμε στο MY2014 500 αλλά η κεντρική κονσόλα που έδειχνε τα χρόνια της, έδωσε την θέση της σε μία σύγχρονη με οθόνη αφής με το πακέτο να συμπληρώνει το νέο τιμόνι αλλά και ορισμένα νέα διακοσμητικά. Το Νέο 500, θα είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού: Pop, Popstar και Lounge με τον εξοπλισμό να είναι επαρκής ακόμα και στο βασικό. Περιλαμβάνει 7 αερόσακους, Uconnect Radio με οθόνη αφής 5’’ και έξι ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι και LED φώτα ημέρας. Το αμέσως επόμενο επίπεδο, προσθέτει air-condition, χρωμιωμένες λεπτομέρειες κ.ά. Στην κορυφαία έκδοση δε, ο εξοπλισμός εμπλουτίζεται με πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών, Uconnect Radio 5’’ LIVE και δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια.

Επίσης, να αναφέρουμε ότι το Νέο 500 θα είναι διαθέσιμο στην αρχή, με τους εξής κινητήρες: τον TwinAir των 900 κ.εκ. σε δύο εκδόσεις, 85 και 105 ίππων – η μέση κατανάλωση του πρώτου είναι 3.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων χαμηλότερες των 90 gr/km. Λίγο αργότερα, θα προστεθεί στην γκάμα ένας 1.200άρης βενζινοκινητήρας με 69 άλογα και ένας 1.300άρης Multijet II turbodiesel με 95 άλογα. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τα Euro6 standards ενώ κανένας δεν εκπέμπει πάνω από 99 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Τέλος, σε κάποιες αγορές, το Νέο 500 θα είναι διαθέσιμο και με τον ατμοσφαιρικό 900άρη TwinAir με τα 65 άλογα και με τον 1.400άρη με τα 100. Στο περίπτερο της Fiat βρίσκουμε επίσης το 500X και το 500L.

Abarth-500-695-Birosto-Record-Edition-5554
Εξίσου δυναμική είναι και η παρουσία της Abarth όμως – παρότι η Ιταλική εταιρία δεν μας έφερε το Abarth 500 facelift. Αυτό, περιμένουμε να παρουσιαστεί τον ερχόμενο Νοέμβριο. Στο περίπτερο της Abarth βρίσκει κανείς το ακραίο 695 Biposto. Να θυμίσουμε πως κινείται από τον γνωστό 1400άρης T-Jet κινητήρα, που για την περίσταση αποδίδει 190 ίππους. Αυτοί, έχουν να κινήσουν μόλις 997 με αποτέλεσμα τα 100km/h να έρχονται σε μόλις 5.9 δευτερόλεπτα. Η εξάτμιση είναι της Akrapovic, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Extreme Shox, τα bucket καθίσματα της Sabelt, οι 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος της OZ ενώ το πίσω roll-bar που καταργεί τα καθίσματα είναι της Poggipolini, κατασκευασμένο από τιτάνιο. Το σπαρτιατικό Abarth δεν έχει κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ομίχλης ή ηχοσύστημα. Όλα λείπουν για να εξοικονομηθεί και το τελευταίο κιλό βάρους.

Δίπλα σε αυτό, υπάρχει το 695 Biposto Record που γιορτάζει τα 50ά γενέθλια του ρεκόρ επιτάχυνσης στο τέταρτο του μιλίου και στα 500 μέτρα που πέτυχε ο Carlo Abarth πίσω από το τιμόνι ενός Fiat Abarth “1000 Monoposto Record” Class G 105 hp. Χαρακτηρίζεται από το αποκλειστικό “Modena Yellow” χρώμα και τα διακοσμητικά σε χρώμα τιτανίου. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν ο ειδικός πίνακας οργάνων, τα bucket καθίσματα με “κέλυφος” από ανθρακονήματα και η αριθμημένη πλακέτα αφού το 695 Biposto Record θα παραχθεί σε μόλις 133 κομμάτια. Μηχανικά, το μοντέλο εξοπλίζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεγαλύτερα φρένα της Brembo και εξάτμιση της Akrapovic.

Τέλος, υπάρχει το 595 Yamaha Factory Racing Edition που όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, είναι μία έκδοση που πηγάζει από την συνεργασία της Abarth με την Team Movistar Yamaha. Η ιπποδύναμη του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 20 άλογα φτάνοντας τα 160 συνολικά, τα αμορτισέρ είναι της Koni και τα ελατήρια της Eibach, οι ζάντες είναι 17 ιντσών ενώ η εξάτμιση είναι η Record Monza της Abarth. Το Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition είναι διαθέσιμο σε 6 χρωματισμούς.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Fiat στη Διεθνή Έκθεση Φρανκφούρτης 2015
• Ολόκληρη η οικογένεια 500 με τα μοντέλα που είναι πολύ διαφοροποιημένα στο χαρακτήρα αλλά μοιράζονται ως κοινή αναφορά το εμβληματικό Fiat 500, θα βρίσκεται στην Έκθεση.
• Το απόλυτο αστέρι θα είναι το New 500, με το οποίο η Fiat ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τις μελλοντικές προκλήσεις της αγοράς, ενώ ταυτόχρονα παραμένει πιστό στις δικές του βαθιές ρίζες.
• Το New προσφέρει μια αποκλειστική ευκαιρία που ονομάζεται “Second Skin” για προσωποποίηση του αμαξώματος με μια μοναδική επιλογή.
• Το καινοτόμο σύστημα infotainment UconnectTM με οθόνη 5” παρουσιάζεται στο νέο μοντέλο. Η έκδοση Lounge περιλαμβάνει δωρεάν υπηρεσίες UconnectTM LIVE για πέντε χρόνια.
• Ο νέος κινητήρας 1.3 Multijet 95 HP Euro 6, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στο σύμβολο της Fiat, ξεχωρίζει επειδή προσφέρει υψηλές επιδόσεις και ταυτόχρονα είναι φιλικός προς το περιβάλλον: οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 89 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
• Στο προσκήνιο θα βρεθεί επίσης και το 500X, το ιταλικό crossover το οποίο δε θα πάψει να προσελκύει επισκέπτες, επιδεικνύοντας την αστική και την “off-road” προσωπικότητά του.
• Έμφαση θα δοθεί επίσης στο 500L, το μοντέλο που άντλησε την έμπνευσή του από το εμβληματικό 500 και είναι μια συναισθηματική επανερμηνεία της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων για τη σύγχρονη οικογένεια.
• Το περίπτερο θα φιλοξενήσει μια περιοχή αφιερωμένη στο merchandising και στα αποκλειστικά αξεσουάρ που φτιάχτηκαν σε συνεργασία με τη Mopar.

Η Fiat επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης με μια συναρπαστική συλλογή από “500”, που περιλαμβάνει όλα τα μέλη της οικογένειας: το New 500 που παρουσιάστηκε στο Τορίνο τον περασμένο Ιούλιο, το crossover 500X που έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στην εικόνα και τις πωλήσεις του και το 500L που είναι ο ηγέτης της αγοράς στην κατηγορία του.

New Fiat 500
Το αδιαμφισβήτητο αστέρι θα είναι το New 500. Με το New 500 η Fiat προετοιμάστηκε να δεχτεί τις προκλήσεις νέων αγορών, χωρίς να ξεχνάει τις δικές της βαθιές ρίζες. Σχεδιασμένο από το Centro Stile της Fiat, το αυτοκίνητο έχει μια ανανεωμένη σχεδίαση στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, η οποία είναι σαφέστατα 500 και ακόμα πιο ελκυστική τώρα. Διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις (κλειστή και ανοιχτή), δεν έχει αυξηθεί σε μέγεθος, αλλά περιλαμβάνει περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες εκδόσεις κινητήρων και ιδέες προσωποποίησης: μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αναβαθμιστεί ένα σύμβολο και να αυξηθούν περαιτέρω τα χαρακτηριστικά που το έκαναν αριστούργημα. Στην έκθεση θα υπάρχουν 9 εκδόσεις, από τις οποίες οι δύο θα είναι καμπριολέ. Η πρώτη θα είναι σ’ ένα ολοκαίνουργιο χρώμα “Corallo Red” με μπεζ οροφή και η δεύτερη άσπρη με κόκκινη οροφή.

Εκδόσεις κινητήρων
Tο νέο 500 έχει μία γκάμα έξοχων κινητήρων που είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον, ενώ ικανοποιούν τις προδιαγραφές Euro 6. Συνδυαζόμενη με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων ή με Dualogic, η διαθέσιμη γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον 0.9 TwinAir (85 ίππων ή 105 ίππων), τον κινητήρα των 1.2 λίτρων με 69 ίππους και τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1.2 που λειτουργεί και με υγραέριο, με 69 ίππους. Αξίζει να τονιστεί ότι οι δικύλινδροι κινητήρες έχουν επιδόσεις ρεκόρ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2: 90 g/km για τον κινητήρα των 85 ίππων, 99 g/km για την έκδοση των 105 ίππων. Οι εκδόσεις “Eco” των 1.3 Multijet 95 hp (ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση) και 1.2 69 hp θα περιορίσουν τις εκπομπές κάτω από τα 100 γραμμάρια CO2 για κάθε χιλιόμετρο. Το νέο 500 είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, μαζί με το Panda, που προσφέρει ένα μικρό κινητήρα diesel ο οποίος αποτελεί το καλύτερο δείγμα της σύγχρονης τεχνολογίας: τον 1.3 16v Multijet 95 hp, που εκπέμπει μόλις 89 g/km CO2 και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6. Παράλληλα, με αυτόν τον κινητήρα επιταχύνει από 0 ως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,7”, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση του 3,4 λίτρα/100 χλμ.

Εξωτερικό
Τολμηρό και σαγηνευτικό, το νέο 500 διαθέτει όχι λιγότερες από 1.900 καινοτόμες λεπτομέρειες, όλες σχεδιασμένες για να ενισχύσουν τη μοναδικότητά του και ταυτόχρονα να κάνουν το στιλ του ακόμη πιο εκλεπτυσμένο. Νέοι είναι οι εμπρός προβολείς με φώτα ημέρας LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα, η παλέτα των χρωμάτων, το ταμπλό, τα υλικά: οι αναβαθμίσεις είναι σημαντικές, αλλά μένουν πιστές στο ασυναγώνιστο στιλ του 500. Δεν είναι τυχαίο που το εμβληματικό Fiat είναι ένα μανιφέστο ενός νέου τρόπου κινητικότητας, είναι μια «ήπια επανάσταση» στους δρόμους του κόσμου.

Έτσι, σήμερα το νέο 500 ανανεώνεται κάτω από το σύμβολο της αισθητικής συνέχειας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Είναι η μαγική φόρμουλα του να είναι το 500, το μόνο μοντέλο που είναι ικανό να συνθέσει τέλεια τόσο αντίθετα χαρακτηριστικά: είναι αποκλειστικό, παρ’ όλα αυτά προσιτό, είναι ένα παγκόσμιο best-seller με πεμπτουσία του την ιταλική καρδιά του, είναι ένα κομψό προϊόν το οποίο επίσης προσφέρει και διασκέδαση. Είναι πολύ προσωπικό έστω και αν έχουν πωληθεί περισσότερες από 1.500.000 μονάδες. Και επιπλέον όλων αυτών, το νέο 500 συνδυάζει τεχνολογία και συναίσθημα, επιβεβαιώνοντας εκ νέου ότι είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία του από όλες τις απόψεις.

Το νέο 500 είναι μικρό σε διαστάσεις: έχει μήκος 357 εκατοστά, πλάτος 163 εκατοστά, ύψος 149 εκατοστά και έχει μεταξόνιο 230 εκατοστά. Η σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους έχει αλλάξει, αλλά έχει μείνει πιστό στον εαυτό του. Το εξωτερικό στιλ του νέου 500 εκφράζει τα ελκυστικά διακριτικά στοιχεία που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τον κλασικό πρόγονο του 1950, μόνο που σήμερα επαναβεβαιώνει την ταυτότητα του με τον πιο πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό.

Η πλέον προφανής αναφορά στο παρελθόν είναι οι προβολείς, οι οποίοι παραμένουν κυκλικοί σε σχήμα, αλλά τώρα έχουν μια πιο δυναμική κλίση για να μεταφέρουν την εμφάνιση ενός πιο τολμηρού βλέμματος – μαζί με το κάτω σύστημα που περιλαμβάνει τα μεσαία φώτα και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Σήμερα, οι προβολείς εμπλουτίζονται με μια καινοτόμο πολυελλειπτική μονάδα για καθαρό νυχτερινό φωτισμό και περισσότερη ασφάλεια. Αλλά και το καπό σήμερα έχει γίνει πιο εκφραστικό με διακριτικές παρεμβάσεις και διαθέτει μία πιο σαγηνευτική όψη.

Το πίσω τελείωμα έχει μια μεγάλη επιχρωμιωμένη λαβή με χαρακτηριστικό σχήμα, που θυμίζει το φως της πινακίδας του πρώτου Fiat 500 και σήμερα ενσωματώνει αποκλειστικά νέα φωτιστικά σώματα. Είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με «κενά» φωτιστικά σύνολα – μια κυκλική δομή που αφήνει το χρώμα του αμαξώματος να αναδύεται από το μέσον. Έτσι, το φως φαίνεται βγαίνει από το αμάξωμα, προσδίδοντας χαρακτηριστικά που μοιάζουν σε ένα «φωτεινό τατουάζ».

Ζάντες ελαφρού κράματος με νέο σχέδιο είναι επίσης διαθέσιμες, ενώ η χρωματική παλέτα για το αμάξωμα διαθέτει 13 χρώματα. Δύο εντυπωσιακές δίχρωμες εκδόσεις, μαύρο-κίτρινο και μαύρο-κόκκινο, είναι επίσης διαθέσιμες, ικανοποιώντας πολλές διαφορετικές ανάγκες εξατομίκευσης.

Κομψότητα και καινοτομία για το διαχρονικό εσωτερικό
Τα εσωτερικά είναι όλα καινούργια, αρχίζοντας από τη σχεδίαση του ταμπλό: τώρα ενσωματώνει το καινοτόμο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη 5″, η οποία εισέρχεται αρμονικά σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο, εργονομικό εσωτερικό σύνολο. Συνολικά το ταμπλό είναι νέο και υψηλής τεχνολογίας, αλλά παραμένει πάντοτε αναμφισβήτητα 500.

Η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί να περιβάλλει με ασφάλεια και πολλές μικρές λεπτομέρειες αναφοράς στο παρελθόν σε μια νέα ερμηνεία και με αποκλειστικά υλικά. Υπό αυτό το πρίσμα, τα κουμπιά και ο χώρος πάνω από το ταμπλό έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και το τιμόνι: σήμερα, τα χειριστήρια ελέγχου είναι πιο ευέλικτα και ολοκληρωμένα και το επιχρωμιωμένο τελείωμα προσθέτει μια πινελιά αναβάθμισης. Ο χώρος επιβατών του νέου 500 είναι η επιτομή της πληρότητας και του μοντέρνου εργονομικού εξοπλισμού σε σχεδίαση εμπνευσμένη από το κλασικό 500.

Η κολόνα του τιμονιού χαρακτηρίζεται από τον πίνακα των αναλογικών οργάνων με τους ομόκεντρους κύκλους οι οποίοι παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό με μια ματιά: η ταχύτητα εμφανίζεται στην εξωτερική στεφάνη και το οδόμετρο τοποθετείται από κάτω. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής ταξιδιού, με τον ψηφιακό μετρητή καυσίμου και το θερμόμετρο, εμφανίζονται στη μέση.

Όλα στο νέο 500 αποτελούν έναν ιδανικό συνδυασμό μεταξύ της ρετρό εμφάνισης και της σύγχρονης τεχνολογίας. Το πάνω μέρος αποπνέει φινέτσα και προσωπικότητα και υπογραμμίζεται από το κεντρικό μέρος του ταμπλό το οποίο παίρνει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ το κάτω μέρος είναι εξαιρετικά λειτουργικό με νέες ευρύχωρες θήκες για μικροπράγματα. Ο μοχλός ταχυτήτων είναι τοποθετημένος στο ταμπλό για μέγιστη ευκολία στη χρήση του και μοιάζει με ένα εξελιγμένο μηχανικό εξάρτημα, με επιχρωμιωμένα μέρη και εργονομική λαβή, που μπορεί να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα ή επιχρωμιωμένη, ανάλογα με τις εκδόσεις.

Το πίσω κάθισμα είναι άνετο για δύο επιβάτες και ακολουθεί το ντιζάιν των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Lounge μπορεί να είναι διαιρούμενο 50-50 και αναδιπλούμενο, ώστε να προσαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο σε όλες μεταφορικές ανάγκες.

Η μεγάλη οθόνη του συστήματος UconnectTM ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό του νέου 500 και περιλαμβάνει στη βασική έκδοση τις ρυθμίσεις για το ηχοσύστημα (που έχει και χειριστήρια στο τιμόνι), θύρες AUX-IN και USB, με σύστημα hands-free και Bluetooth.

Όπως ένα ρούχο, σαν δεύτερο δέρμα
Το New 500 προσφέρει μια μεγαλύτερη ευκαιρία με την οποία δεν σταματάει να εκπλήσσει και να προκαλεί τη φαντασία. Το όνομά της είναι “Second skin”. Πρόκειται για μια αποκλειστική δυνατότητα εξατομίκευσης η οποία επιτρέπει τη μεταφορά της προσωπικότητας του καθενός πάνω στο αμάξωμα του αυτοκινήτου με την τυπική ιταλική κομψότητα και στιλ.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την έκδοση “Small”, που διαθέτει ένα γεωμετρικό, “trendy” σχέδιο κατά μήκος της γραμμής των ζωνών, ενώ η επιλογή “Medium” περιλαμβάνει τις κολόνες και την οροφή – και σε μερικές περιπτώσεις και το καπό και την πίσω πόρτα – με τέσσερα σχέδια: “Lord” (κλασικό tartan), “Comics” (pop διακόσμηση) σε συνδυασμό με τη νέα δίχρωμη βαφή του αμαξώματος, “Navy” (φρέσκο και δροσερό) και “Camouflage” (μοντέρνα στρατιωτική).

Fiat 500X
Το 500X θα εκπροσωπείται στο περίπτερο με τρία αυτοκίνητα, δυο σπορτίφ μοντέλα από τη σειρά off-road Cross Plus και ένα από τη σειρά Lounge.

Fiat 500L
Το “City Lounge Fiat”, η συναισθηματική προσέγγιση της κατηγορίας των οικογενειακών αυτοκινήτων με παραδοσιακό και νικηφόρο στιλ για τις μοντέρνες οικογένειες, θα εκπροσωπηθεί στη Φρανκφούρτη από τις ειδικές εκδόσεις Beats EditionTM με δίχρωμες βαφές και από την έκδοση Trekking sporting στην αποκλειστική απόχρωση Venezia Blue.

Το περίπτερο της Fiat
Το περίπτερο στη Φρανκφούρτη θα υποδεχτεί τους επισκέπτες με την τυπική ιταλική κομψότητα και το απαράμιλλο στιλ. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός του έχει ροή και είναι αρμονικός. Τα βλέμματα έλκονται από το κέντρο, όπου το νέο 500 προβάλλει περήφανο μαζί με τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας 500. Οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν όλα τα αυτοκίνητα ενώ βίντεο προβάλλονται σε μεγάλη οθόνη.

Η Abarth στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2015
• Τα αστέρια της έκθεσης θα είναι το 695 Biposto, αποκαλούμενο και «το μικρότερο supercar», καθώς και το νέο 695 Biposto Record, φτιαγμένο για να γιορτάσει τα πάμπολλα ρεκόρ του Carlo Abarth.
• Το νέο ειδικό 595 Yamaha Factory Racing Edition, εμπνευσμένο από την πολύτιμη συνεργασία με την Team Movistar Yamaha για τις αγωνιστικές χρονιές 2015 και 2016, θα βρίσκεται επίσης στο προσκήνιο.
• Οι επισκέπτες θα θαυμάσουν μια ειδική έκδοση του εξαιρετικού κινητήρα 1.4 T-Jet που θα εξοπλίζει τα μοντέλα της Abarth για το δρόμο και για αγώνες ενιαίου τύπου.
• Το περίπτερο εκφράζει τη δυναμική της μάρκας, την ποιότητα κατασκευής και τις αξίες της τεχνικής αναβάθμισης και θα φιλοξενήσει μια περιοχή αφιερωμένη στο “merchandising” και στα αποκλειστικά αξεσουάρ που φτιάχτηκαν σε συνεργασία με τη Mopar.

Η Abarth επιστρέφει στη διεθνή σκηνή στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης για να αφηγηθεί μια ιστορία γεμάτη από ρεκόρ η οποία συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας. Το αστέρι της Έκθεσης θα είναι το Abarth Biposto 695, γνωστό ως «το μικρότερο supercar». Η γνωστή έκδοση θα παρουσιαστεί δίπλα σε μια περιορισμένης σειράς έκδοση που δημιουργήθηκε για να γιορταστούν τα 50ά γενέθλια του ρεκόρ του Carlo Abarth στο σιρκουί της Monza.

Οι επισκέπτες της Φρανκφούρτης θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να θαυμάσουν μια ειδική έκδοση του 595 Yamaha Factory Racing series προετοιμασμένη αποκλειστικά για την έκθεση και για τον ταλαντούχο οδηγό μονοθεσίων F4 Mick Schumacher, ο οποίος αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ADAC Formula 4 Powered by Abarth και επαναβεβαιώνει τη θέση της Abarth ως μάρκας που εκφράζει πιο πιστά από οτιδήποτε άλλο το πνεύμα των αγώνων, τις αξίες του σπορ και την επιθυμία διάκρισης.

Στο επίκεντρο της ιστορίας και καρδιά όλων των μοντέλων που φέρουν το εμπορικό σήμα του Σκορπιού είναι ο κινητήρας 1.4 T-Jet, που είναι τόσο ευέλικτος, δυνατός κι αξιόπιστος ώστε να έχει επιλεγεί να εξοπλίσει όλα τα αυτοκίνητα δρόμου της Abarth, αλλά και εκείνα που ανταγωνίζονται σε πρωταθλήματα ενιαίου τύπου τα τελευταία 6 χρόνια. Οι επισκέπτες θα δουν μια ειδική έκδοση δημιουργημένη ειδικά για τη γερμανική έκθεση.

Abarth 695 Biposto
Το 695 Biposto ξεχωρίζει για μια σειρά από έντονα, «μυώδη» εξωτερικά χαρακτηριστικά. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, για να μεγιστοποιήσει τη ροή του αέρα, με την προσθήκη ενός μεγάλου αεροδυναμικού βοηθήματος από ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον πίσω προφυλακτήρα που σμιλεύτηκε ώστε να μεγιστοποιηθεί η ροή του αέρα που μεταφέρεται στον εξαγωγέα από ανθρακονήματα και επιτρέπει την εγκατάσταση του συστήματος εξάτμισης Abarth by Akrapovic.

Τα αποτελέσματα των δοκιμών στην αεροσήραγγα χρησιμοποιήθηκαν για να επανασχεδιάσουμε την πίσω αεροτομή, η οποία είναι τώρα πιο έντονη, ενώ έγιναν σκληρές δοκιμές για να εξασφαλιστεί η μέγιστη απόσβεση της θερμότητας από το σύστημα πέδησης με τις έξυπνα σχεδιασμένες ζάντες OZ 18″ “ultra-light”. Τα φαρδύτερα μεταξόνια δημιούργησαν την ανάγκη υιοθέτησης ενός νέου κιτ για το αμάξωμα, με μεγαλύτερους θόλους για τους τροχούς και ειδικές πλευρικές «φούστες», επίσης με στοιχεία από ανθρακονήματα.

Το αμάξωμα διαθέτει ένα μοναδικό χρωματισμό ματ “Grey Performance”, στολισμένο με τελειώματα σε χρώμα τιτανίου στον εμπρός προφυλακτήρα και τις χειρολαβές. Το εσωτερικό στιλ συνδυάζει την τεχνολογία με την προσοχή στη λεπτομέρεια. Το πίσω “roll bar” είναι φτιαγμένο από την Poggipolini, διάσημη για τις πολύ υψηλής ακρίβειας μηχανικές κατασκευές. Ένα δίχτυ φορτίου είναι συνδεδεμένο με το roll bar για να φιλοξενούνται οι αποσκευές, ενώ οι ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων μεταφέρουν μια αγωνιστική αίσθηση και είναι κατασκευασμένες από τη Sabelt, παγκόσμιο ηγέτη στους αγώνες και τεχνικό συνεργάτη πολλών ομάδων και επαγγελματιών οδηγών.

Η Sabelt έφτιαξε επίσης τα ανατομικά καθίσματα Abarth Corsa. Τα καθίσματα “Abarth Corsa by Sabelt” έχουν ένα κέλυφος από σύνθετο υλικό, επενδυμένα με Alcantara και δέρμα σε χρώμα τιτάνιου, με μοναδικά φινιρίσματα και χρώματα για την Abarth.

Οι επιδόσεις του Abarth 695 Biposto είναι εξαιρετικές. Ζυγίζει μόλις 997 κιλά και φιλοξενεί έναν κινητήρα 1.4 T-Jet, με απόδοση 190 ίππων για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο δρόμου, ενώ το αυτοκίνητο έχει τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος (5.2 kg/HP) και την καλύτερη επιτάχυνση (από 0-100 km/h σε 5.9″) στην κατηγορία του. Η τελική ταχύτητά του είναι 230 km/h. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5.500 στροφές και η μέγιστη ροπή είναι 250 Nm στις 3.000 στροφές. Η ειδική ισχύς των 139 ίππων/λίτρο είναι εκπληκτική και αξιοθαύμαστη και θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του.

Τέλος, ένα κιβώτιο με dog ring, χειριστήρια που έρχονται από τους αγώνες και μπλοκέ διαφορικό με δίσκο και συμπλέκτη έχουν τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε ένα νόμιμο αυτοκίνητο δρόμου. Το σύστημα λειτουργεί τόσο γρήγορα, ώστε οι έμπειροι οδηγοί δε χρειάζεται να χρησιμοποιούν το συμπλέκτη για να ανεβάσουν ταχύτητα.

Abarth 695 Biposto Record
Στην ηλικία των 57 ετών ο Carlo Abarth αποφάσισε να σπάσει ένα νέο ρεκόρ, αυτό της επιτάχυνσης στην κατηγορία G, στην πίστα αγώνων της Monza. Δεν είχε αγωνιστεί για κάποιο διάστημα κι επειδή δεν έβρισκε τον κατάλληλο οδηγό, αποφάσισε να χάσει 30 κιλά του για να χωρέσει ο ίδιος μέσα στο στενό πιλοτήριο. Οι προσπάθειές του ανταμείφθηκαν τον Οκτώβριο του 1965: Το Fiat Abarth “1000 Monoposto Record” Class G 105 HP έσπασε το ρεκόρ επιτάχυνσης στο τέταρτο του μιλίου και στα 500 μέτρα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Abarth είχε την άποψη πως «οι επιδόσεις είναι μια κατάσταση του μυαλού».

Το Abarth 695 Biposto Record γιορτάζει τα 50ά γενέθλια αυτού του κατορθώματος. Χαρακτηρίζεται από το αποκλειστικό χρώμα “Modena Yellow” στολισμένο με στολισμένο με τελειώματα σε χρώμα τιτανίου “Tar Cold Grey” στον εμπρός προφυλακτήρα και τις χειρολαβές, εμαγιέ σήμα “695 Record” στα πλάγια και αλουμινένιο καπό. Στο εσωτερικό, τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ειδικά σχεδιασμένο πίνακα οργάνων, καθίσματα με κέλυφος από ανθρακονήματα και αριθμημένη πινακίδα. Οι επιδόσεις εξασφαλίζονται, για πρώτη φορά, από ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό είναι το τέλειο μίγμα των επιδόσεων, της κατασκευαστικής ποιότητας και της προσοχής στη λεπτομέρεια. Αυτή η περιορισμένη έκδοση, από την οποία κατασκευάστηκαν μόνο 133 αυτοκίνητα (όσα και τα ρεκόρ της μάρκας του Σκορπιού), φοράει επίσης ζάντες 18”, υπερμεγέθη φρένα Brembo και εξάτμιση Akrapovic.

Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition
Έμφαση θα δοθεί επίσης και στο νέο Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition, μια ειδική σειρά που πηγάζει από την πολύτιμη συνεργασία του Σκορπιού και της Team Movistar Yamaha. Για να φτιάξουν αυτό το αυτοκίνητο, οι Abarth και Yamaha ένωσαν τις δυνάμεις τους και το ρύθμισαν όπως μια αγωνιστική μοτοσικλέτα, εστιάζοντας στη δύναμη του κινητήρα (η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 140 ίππους σε 160), με φίλτρο BMC, αναρτήσεις και αμορτισέρ (εμπρός και πίσω αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD και ελατήρια Eibach), ζάντες 17″ και τη συμβολική εξάτμιση Record Monza. Η Abarth ήταν πάντα το συνώνυμο των αγώνων στον παγκόσμιο χάρτη των κατασκευαστών της αυτοκινητοβιομηχανίας και τα έτη 2015 και 2016 είναι ο Επίσημος Χορηγός και Επίσημος Προμηθευτής Αυτοκινήτου για την ομάδα FIM MotoGP Championship, με αναβάτες τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo.

Το Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition θα είναι διαθέσιμο με έξι χρωματισμούς αμαξώματος.

F4 ADAC single-seater
Η γκάμα στη Φρανκφούρτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του μονοθέσιου του Mick Schumacher για την F4. Το νέο ανερχόμενο ταλέντο των αγώνων έδειξε τεράστιες ικανότητες στο πρωτάθλημα ADAC Formula 4 Powered by Abarth Championship που οργανώθηκε από τη FIA για να προσφέρει στους νέους οδηγούς την ευκαιρία να ξεκινήσουν την καριέρα τους με ένα πραγματικό μονοθέσιο.

Το περίπτερο Abarth
Το περίπτερο της Abarth αντανακλά τα στοιχεία του στιλ που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, όπως το σήμα του σκορπιού στο κέντρο και το σλόγκαν, ότι «οι επιδόσεις είναι μια κατάσταση του μυαλού». Ο χώρος οριοθετείται από μια μεγάλη οθόνη που προβάλλει εμπνευσμένα αποσπάσματα από τα δυναμικά αυτοκίνητα σε δράση.

Μια περιοχή του περιπτέρου θα δείχνει μια επιλογή merchandising και αποκλειστικών αξεσουάρ Abarth που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη Mopar.

Τέλος, μέσα από φυλλάδια και υλικό αφιερωμένο στο περίπτερο, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα της FCA Bank, της εταιρείας χρηματοδοτήσεων που ειδικεύεται στον κλάδο του αυτοκινήτου.
[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Stellantis επενδύει €100 εκατ. για νέα μπαταρία του Fiat 500e

Η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μιας νέας μπαταρίας για το Fiat 500e, που θα αυξήσει την αυτονομία...

Στο σφυρί το Fiat 500L του Πάπα Φραγκίσκου

Το Σεπτέμβριο του 2015 ο Πάπας Φραγκίσκος όταν επισκέφτηκε τις Η.Π.Α, δεν είχε επιλέξει κάποιο θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, αλλά ένα ταπεινό...

Νέες φωτογραφίες του Abarth 600e Scorpionissima

Χθες, 31 Μαρτίου και ανήμερα του Πάσχα των Καθολικών, η Abarth γιόρτασε τα 75α γενέθλια της και έδωσε στη δημοσιότητα τρεις νέες φωτογραφίες του...