Χωρίς τίτλο

Με την Honda να μην έχει πλέον κάτι να κρύψει, οι δοκιμές του ολοκαίνουριου NSX συνεχίζονται στο Nurburgring. Η αλήθεια είναι ότι ο οδηγός δεν φαίνεται να πιέζει στο όριο αλλά όπως και να έχει, μας δίνεται η δυνατότητα να ακούσουμε τον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3.5 λίτρων στις εξόδους από τις στροφές. Να θυμίσουμε ότι ο βενζινοκινητήρας, συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα με αποτέλεσμα η συνδυαστική ιπποδύναμη να ξεπερνά τα 550 άλογα. Το πακέτο συμπληρώνει ένα νέο 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Διαθέτει σώμα από αλουμίνιο και ένα εξαιρετικά άκαμπτο σασί από ένα μείγμα αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon, αλουμινένια ανάρτηση και φυσικά εξοπλίζεται με ενεργή αεροδυναμική. Έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track) και launch control. Τα προγράμματα αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα και των ηλεκτρικών μοτέρ, τις ρυθμίσεις του κιβωτίου, αυτές του πλαισίου και το επίπεδο του ήχου του κινητήρα. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του για κάποια χιλιόμετρα, και έχει κατανομή βάρους 43% μπροστά και 57% πίσω, με τα φρένα του να είναι carbon-κεραμικά με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4-πίστονες πίσω.

Επίσης, ο αντιπρόεδρος της Honda Ευρώπης κατά τη διάρκεια της συνέντευξη τύπου στην έκθεση της Φρανκφούρτης ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του NSX θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2016, καθώς αυτό βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης.

Ο Ross επιβεβαίωσε ότι έχει ξεκινήσει η δοκιμαστική παραγωγή του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο της εταιρίας στη πόλη Raymond, του Ohiο των Η.Π.Α. Οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων θα γίνουν λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής, παρότι αρχικά είχαν προγραμματιστεί για το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους. Η καθυστέρηση, προφανώς, οφείλεται στο ότι η ιαπωνική εταιρία θέλει να εξασφαλίσει ότι ο κινητήρας και η μετάδοση θα προσφέρουν “τη νέα supercar εμπειρία” που έχει υποσχεθεί η εταιρία.