201412290700001article

Δεν γνωρίζουμε αν αληθεύει ή όχι, αλλά σύμφωνα με πηγές που μίλησαν σε Αυστραλιανό μέσο, η Volkswagen αποφάσισε να διακόψει την εξέλιξη του 10-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου της επικαλούμενη το ιδιαίτερα αυξημένο κόστος εξέλιξης και την πολυπλοκότητα του.

Στην τελική, πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στις προτεραιότητες που έχουμε για τα κιβώτια μας και άλλα πράγματα που είναι πιο σημαντικά και πιο βιαστικά.

Το 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της Volkswagen ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2012 ενώ η τελευταία φορά που ακούσαμε γι’ αυτό, ήταν στο Vienna Engine Symposium όπου και αποκαλύφθηκε. Θεωρητικά, το νέο αυτό κιβώτιο θα τοποθετούνταν σε διάφορα μοντέλα της εταιρίας αφού οι μοναδικοί παράγοντες που το περιόριζαν ήταν η εγκάρσια τοποθέτηση και η μέγιστη ροπή που μπορούσε να αντέξει -550 Nm-. Το κιβώτιο αυτό ήταν η απάντηση των Γερμανών σε αντίστοιχα κιβώτια της General Motors, της Ford και της Hyundai αλλά τελικά δεν ξέρουμε αν θα το δούμε σε αυτοκίνητο παραγωγής στο εγγύς μέλλον.