Eric Boullier.

Η κατάσταση στο στρατόπεδο της McLaren-Honda είναι γνωστή, με τους ανθρώπους των δυο πλευρών να θέλουν να κρατήσουν χαμηλά τους τόνους, σε μια προσπάθεια να συσπειρώσουν την ομάδα. Τα προβλήματα είναι πολλά και αφορούν κυρίως το power unit της Honda. Οι Ιάπωνες παραδέχτηκαν πως δεν περίμεναν μια τόσο δύσκολη επιστροφή στην F1, με τον Eric Boullier να ζητά περισσότερη δουλειά πάνω στο υβριδικό σύστημα, που φαίνεται πως αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα του RA615H Hybrid.


Ο Γάλλος χαρακτήρισε ανώριμη την τεχνολογία των Ιαπώνων, τονίζοντας φυσικά την διαφορά στην προετοιμασία και την εμπειρία που διαθέτουν οι ανταγωνιστές. Ενώ, εξέφρασε παράλληλα την πίστη του στην Honda και τους ανθρώπους της.

Η Honda δεν έχει κάνει κάτι κακό. (Τα προβλήματα) Υπάρχουν, κυρίως, επειδή αποφάσισαν να μπουν στην F1 ένα-δυο χρόνια πριν, ξεκινώντας μάλιστα από το μηδέν. Στους άλλους τρεις κατασκευαστές, τους πήρε περισσότερα από τρία χρόνια για να φτιάξουν ένα αξιοπρεπές πακέτο. Είδατε πέρυσι την Renault και την Ferrari να δυσκολεύονται, ενώ και φέτος η Renault συνεχίζει να δυσκολεύεται.

Εκεί που υποφέρουμε περισσότερο είναι με το υβριδικό σύστημα. Υπάρχει έλλειψη ωριμότητας του έργου από την Honda. Αλλά βρίσκονται πάνω από το θέμα και η ίδια η Honda έχει τους πόρους για να ασχοληθεί με αυτό. Μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα, έτσι δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο δεν θα φτάσουμε εκεί (σ.σ. τον ανταγωνισμό).

Jenson Button in action.

Αυτό που απασχολεί τους φίλους της ομάδας, αλλά και της F1 γενικότερα, είναι ο χρονικός ορίζοντας που θα καταφέρει η Honda να ξεπεράσει τα προβλήματά της, ώστε να γίνει το πακέτο ανταγωνιστικό. Μια δυνατή McLaren-Honda θα έκανε καλό στο σπορ, στο θέαμα, αλλά και τα οικονομικά της ομάδας, με αρκετούς χορηγούς να ετοιμάζονται να εγκαταλείψουν το καράβι και χωρίς να έχει βρεθεί ακόμη βασικός χορηγός. Ο Boullier ρωτήθηκε εάν υπάρχουν ελπίδες να ανακάμψει η ομάδα του χρόνου, απαντώντας πως:

Η Honda θα μπορούσε να προοδεύσει. Με το πρόβλημα που έχουμε στο υβριδικό σύστημα φέτος, δεν χάνουμε μόνο δύο δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά σχεδόν ένα-δύο δευτερόλεπτα σε κάποιες πίστες. Γι’ αυτό θα αφήσω εσάς να υπολογίσετε την απόσταση (που μας χωρίζει) από τους μπροστινούς.

Ξέρουμε πού πρέπει να πάμε και ποιοι είναι οι στόχοι για τα διάφορα μέρη του κινητήρα, καθώς και του σασί. Όμως, δεν πρόκειται να πω ότι (η Honda) θα τα καταφέρει, προφανώς και ελπίζω ότι θα το κάνει, αλλά όπως είπα, θα μπορούσαν να λύσουν το θέμα μέχρι του χρόνου.