Red Bull


Βέβαιο θα πρέπει να θεωρείται το διαζύγιο μεταξύ των Red Bull Racing και Renault στο τέλος της φετινής περιόδου. Η αυστριακή ομάδα δεν είναι καθόλου ικανοποιημένη με τους κινητήρες που έχουν πάρει από τους Γάλλους το 2014 και φέτος, κάτι που τους έχει στοιχίσει αρκετά σε απόδοση και ανταγωνιστικότητα, ενώ η Renault είναι κοντά στην εξαγορά της Lotus, ώστε να αγωνίζεται ως ομάδα στη Formula 1.

Ο Christian Horner έχει μιλήσει στο παρελθόν με αρκετά καθόλου κολακευτικά λόγια για τη Renault, ενώ συνεχίζει να περιμένει τον αναβαθμισμένο Energy F1-2015, αν και η αύξηση στην απόδοση δεν αναμένεται να είναι δραματική, και σίγουρα όχι αρκετή για να απειλήσει τους Mercedes-Benz PU106B Hybrid και τον Ferrari 059/4.

Ο λόγος είναι απλός και σύμφωνα με τον επί κεφαλής της Red Bull είναι συγκεκριμένος, καθώς ο γαλλικός κινητήρας απέχει 2 ή ακόμα και 3 χρόνια από τα δημιουργήματα των Mercedes και Ferrari, μια διαφορά που μόνο εύκολα δεν μπορεί να καλυφτεί.

Christian Horner

Από τη στιγμή που οι κανονισμοί για το power unit άλλαξαν, τα πράγματα έχουν γίνει πολύ διαφορετικά για εμάς. Υπάρχουν πραγματικά δύο κινητήρες εκεί έξω που είναι ανταγωνιστικοί και μπορούν να παλέψουν για νίκες, και δυστυχώς η Renault έχει μείνει πίσω. Φαίνεται ότι θα χρειαστεί 2 με 3 χρόνια μέχρι να είναι γίνει ξανά ανταγωνιστική. Ως ένας πελάτης που πληρώνει, δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε τόσο πολύ.

Δε νομίζω πως τα δημόσια σχόλιά μας έχουν αποτρέψει εναλλακτικούς κατασκευαστές. Ίσως να είμαστε ένοχοι επειδή ήμασταν ειλικρινείς, όποια κι αν είναι τα δικά μου σχόλια, του Adrian Newey, του Helmut Marko ή το πιο σημαντικό του Dietrich Mateschitz, γιατί αυτός πληρώνει τον λογαριασμό στο τέλος. Δεν πιστεύω πως αυτό έχει επιπτώσεις στην επιλογή ενός άλλου προμηθευτή.

Toto Wolff

Η ομάδα του Milton Keynes προσπάθησε στο παρελθόν να εξασφαλίσει τον καλύτερο κινητήρα, που δεν είναι άλλος από αυτόν της Mercedes, ωστόσο οι Γερμανοί δεν ήταν ανοιχτοί σε αυτό το ενδεχόμενο, με την Honda να μη δίνει αλλού τους κινητήρες της για το 2016, η μοναδική επιλογή της RBR για τη νέα σεζόν είναι η Ferrari, όπως επιβεβαιώνουν και οι δηλώσεις του επί κεφαλής της Mercedes AMG, Toto Wolff.

Η Red Bull διαπραγματεύεται, αλλά όχι μαζί μας. Το καλοκαίρι μιλήσαμε με τη Red Bull, στη συνέχεια αναλύσαμε τα θετικά και τα αρνητικά, αλλά δεν υπήρξαν συγκεκριμένες διαπραγματεύσεις. Τον Σεπτέμβρη, σταματήσαμε τα πράγματα έτσι κι αλλιώς.