1444924275-tires

Είναι γνωστό ότι ζούμε στην εποχή του “efficiency”. Οι κατασκευαστές ψάχνουν τρόπους να μειώσουν την κατανάλωση των μοντέλων τους μέσω downsizing, δίαιτας και αεροδυναμικής αλλά μέρος που κανείς δεν σκέφτηκε να εκμεταλλευτεί, είναι οι “ώμοι” των ελαστικών. Σχεδόν κανείς, αφού η Yokohama κάτι έχει στο μυαλό της…


Πίσω στο 2012, οι ερευνητές της Ιαπωνικής εταιρίας ελαστικών, συνειδητοποίησαν ότι με την προσθήκη μικρών πτερυγίων στον εσωτερικό ώμο του ελαστικού, μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση που δημιουργεί ο θόλος. Μειωμένη αντίσταση, σημαίνει μικρότερο απαιτούμενο έργο για την κίνηση και κατά συνέπεια, μικρότερη κατανάλωση. Η Yokohama συνέχισε την έρευνα σε αυτόν τον τομέα και συνεργάστηκε μάλιστα με το Institute of Fluid Science του Tohoku University! Το συμπέρασμα της έρευνας, είναι ότι η προσθήκη πτερυγίων στον ώμο του ελαστικού, προσφέρει κι άλλα πλεονεκτήματα. Το πάνω μέρος του ελαστικού μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση ενώ το κάτω μέρος, μειώνει την αεροδυναμική άντωση!

Μέχρι στιγμής, έχουμε μόνο την εικόνα που βλέπεις αλλά στην επερχόμενη έκθεση του Τόκιο, η Yokohama θα αποκαλύψει ένα πρωτότυπο ελαστικό που έχει δημιουργηθεί με την τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί τα τελευταία χρόνια. Ποιος ξέρει, ίσως σε λίγο καιρό να δούμε ένα τέτοιο ελαστικό και στην παραγωγή.