Motor Racing - Formula One World Championship - United States Grand Prix - Race Day - Austin, USA


Η αρνητική ψήφος της Ferrari στο ζήτημα της επιβολής ενός ανώτατου ορίου πώλησης των power units έχει αναγκάσει τη FIA να βρει μια άλλη οικονομικότερη λύση. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία θα δρομολογήσει άμεσα διαδικασία αιτήσεων, ώστε να βρεθεί ένας ανεξάρτητος κατασκευαστής, ικανός να δίνει φθηνότερους κινητήρες από το 2017, περίπου στο 1/3 της τιμής των σημερινών turbo V6.

Η Mercedes έχει εκφράσει την αντίθεσή της με το σχέδιο αυτό, διότι θεωρεί πως είναι σχεδόν αδύνατο να υπάρξει ισοδυναμία μεταξύ των δύο τύπων κινητήρα, ενώ φοβάται πως οι φθηνότεροι κινητήρες μπορεί να ξεπεράσουν τους turbo V6. Ο Bob Fernley, αναπληρωτής επί κεφαλής της Force India, διαφωνεί με τους Πρωταθλητές, και πιστεύει ότι η επιλογή της FIA ταιριάζει απολύτως στο άθλημα.

Bob Fernley

Η Force India θα υποστηρίξει την ιδέα ενός ανεξάρτητου κινητήρα, διότι είναι το σωστό για τη Formula 1· πάντα χρειαζόμαστε έναν ανεξάρτητο κατασκευαστή. Αυτό είναι που θέλουμε να κάνουμε και αυτό είναι που πρόκειται να γίνει, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ξέρουμε όλες τις συνθήκες. Είναι μια απολύτως σωστή πρωτοβουλία. Είναι κάτι που θέλει η FIA και η FOM, και δε χρειάζεσαι πολύ περισσότερη υποστήριξη γι’ αυτό.

Για να δούμε τον νέο τύπο του κινητήρα, αρκεί να υπάρξει πλειοψηφία στο Strategy Group και στην Επιτροπή της Formula 1. Επιπλέον, την ίδια γνώμη με την Force India έχει και η Toro Rosso, η οποία βρίσκεται και αυτή σε αναζήτηση κινητήρα για το 2016, όπως άλλωστε και η μεγάλη «αδερφή» Red Bull.