F1 - RUSSIAN GRAND PRIX 2015

Χωρίς διακοπή, αλλά και χωρίς αποτέλεσμα συνεχίζονται οι προσπάθειες οι διαπραγματεύσεις της Red Bull Racing για τον κινητήρα που θα έχει η RB12. Όσο κι αν ο Christian Horner προσπαθεί να επαινέσει τους μηχανικούς του, ο χαμένος χρόνος θα κοστίσει, καθώς ο κινητήρας παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση και τον σχεδιασμό όλου του μονοθεσίου.

Μία και μοναδική επιλογή φαίνεται πως παραμένει η Renault. Mercedes και Ferrari έχουν κλείσει την πόρτα στην αυστριακή ομάδα, ενώ η McLaren θέλει τη Honda αποκλειστικό της συνεργάτη, τονίζοντας πως η επιστροφή στην κορυφή γίνεται μόνο όταν λειτουργείς ως εργοστασιακή ομάδα. Το θέμα, όμως, είναι πως η Renault είναι πολύ κοντά στην εξαγορά της Lotus και οι σχέσεις των δύο εταιρειών έχουν κλονιστεί από το 2014.

Σύμφωνα με τον Niki Lauda, ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος και δεξί χέρι της ιδιοκτήτη της ομάδας, Dietrich Mateschitz, έχει παραδεχτεί πως η ομάδα του Milton Keynes έχει μετανιώσει για την κριτική που άσκησε Γάλλους. Ο μη-εκτελεστικός Πρόεδρος της Mercedes επισημαίνει πως οι πρώην Πρωταθλητές θα πρέπει να τα βρουν με τη Renault αν θέλουν να είναι στο grid και το 2016.

Ό,τι κι αν αποφασίσει η FIA για το μέλλον, αυτό δε θα ισχύσει για το 2016. Δε θα υπάρξει κανένας νέος κινητήρας του χρόνου. Η Ferrari είπε όχι στον κινητήρα και η Mercedes δεν μπορεί επειδή έχουμε ήδη τέσσερις ομάδες. Υπάρχει μόνο η επιλογή της Renault. Ο Marko έχει πει σ’ εμένα πως έχει μετανιώσει για την κριτική στη Renault. Η μοναδική εναλλακτική είναι η Renault, αν η Red Bull θέλει να συνεχίσει, και νομίζω πως θέλει να το κάνει. Είναι ξεκάθαρο πως ο μόνος τρόπος είναι να τα βρει με τη Renault.

Franz Tost

Καλύτερα δείχνουν τα πράγματα για τη Toro Rosso, μιας και η αλλαγή στον κανονισμό της FIA επιτρέπει τη χρησιμοποίηση κινητήρων 2015. Τα σενάρια θέλουν την ιταλική ομάδα να βρίσκεται κοντά στη Ferrari, και ο Franz Tost είναι σίγουρος πως θα έχουμε σύντομα εξελίξεις. Ο επί κεφαλής της STR ξέρει ότι οι τεχνικοί στη Faenza έχουν πολλή δουλειά και το εργοστάσιο θα είναι ανοιχτό 24 ώρες, προκειμένου η STR11 θα είναι έτοιμη όταν πρέπει.

Είμαι πεπεισμένος ότι το θέμα θα λυθεί σύντομα. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, για να έχουμε τα σχέδια στην ώρα τους, και στη συνέχεια η παραγωγή θα πρέπει να πιεστεί πολύ σκληρά. Αλλά, αυτή είναι η Formula 1 κι εμείς είμαστε προετοιμασμένοι. Είχαμε μία συνάντηση στην ομάδα όσον αφορά την παραγωγή και αποφασίσαμε να έχουμε τρεις βάρδιες. Θα δούμε, αλλά δεν είναι στο χέρι μου να μιλήσω για την προθεσμία και θα πρέπει να αποδεχτώ τις εξελίξεις.

[Πηγή: Motorsport (1), (2)]