PU106B


Mercedes AMG, Ferrari, Renault, Honda και FIA είχαν συνάντηση χθες στη Γενεύη της Ελβετίας, προκειμένου να συζητήσουν και να αποφασίσουν για το φλέγον ζήτημα της βελτίωσης των κινητήρων, τόσο μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου, όσο και για μέσα στην επόμενη σεζόν, αφού η FIA είχε απαγορεύσει αρχικά από τους κατασκευαστές να βελτιώσουν το power unit τους, εν αντιθέσει με φέτος.

Μετά από τη συνάντηση αυτή, λοιπόν, αποφασίστηκε πως οι 4 κατασκευαστές θα έχουν το δικαίωμα να βελτιώνουν τα power units τους, ενώ οι 25 διαθέσιμες «μάρκες» που θα είχαν οι κατασκευαστές μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου, πλέον έγιναν 32, όπως ακριβώς ίσχυε και την περασμένη σεζόν. Αν ρωτάς για τις διαθέσιμες «μάρκες» εντός του 2016, αυτό δεν είναι ακόμα γνωστό, ωστόσο είναι μια σημαντική βοήθεια για τις Renault και Honda, οι οποίες έχουν άμεση ανάγκη τη βελτίωση.

Παράλληλα, αναιρείται και ο κανονισμός που απαγόρευε τη χρησιμοποίηση παλαιότερων κινητήρων, έτσι Red Bull και Toro Rosso θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν power units του 2015 -όπως έκανε φέτος η Manor, η οποία έχει στην πλάτη των μονοθεσίων της τον περσινό Ferrari 059/3-, αυξάνοντας την πιθανότητα οι δύο ομάδες να παραμείνουν στη Formula 1.

Οι αλλαγές αυτές πέρασαν από το στάδιο της συμφωνίας, ωστόσο θα πρέπει να ψηφιστούν από όλες τις ομάδες, στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που θα γίνει το Δεκέμβριο, κάτι που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο.