Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (2)

Δύο είναι τα καυτά προσιτά μοντέλα στη γκάμα της Alfa Romeo. Η Mito QV και η αντίστοιχη έκδοση της Giulietta. Την πρώτη τη δοκιμάσαμε πριν περίπου δύο εβδομάδες και η γεύση που μου άφησε δεν ήταν αυτή που περίμενα, έχοντας στο μυαλό τις διάφορες συνιστώσες (ιστορία εταιρίας, δυνατός κινητήρας, τετράφυλλο στα φτερά κλπ.). Η δεύτερη ήταν στο γκαράζ του Autoblog.gr στα μέσα του μήνα και οι εντυπώσεις από το μεσαίο hatchback της Μιλανέζικης εταιρίας είναι εκ διαμέτρου αντίθετες σε σχέση με τη μικρότερη αδερφή της.

Όπως ακριβώς είχα πει και στη MiTo, οι γρήγορες εκδόσεις προσθέτουν κύρος, δημιουργούν πιστό κοινό στις εταιρίες και εκδηλώσεις λατρείας ή απάθειας. Και αν στη supermini κατηγορία δεν υπάρχει συνωστισμός, ο ανταγωνισμός στα μεσαία hatchbacks και κατ’επέκταση στα hot hatches είναι αρκετά σκληρός και αδυσώπητος, καθώς αποτελούν must για κάθε εταιρία και όποιες (ελάχιστες) δεν έχουν είναι καθαρά από θέμα επιλογής.

Η Alfa Romeo ανανέωσε το 2013 τη Giulietta μετά από τέσσερα χρόνια στην αγορά, χωρίς πρακτικά να αλλάζει κάτι, με τις αλλαγές να έρχονται μέσα στον επόμενο χρόνο (έχουμε ήδη δει το εμπρός μέρος). Την Giulietta MY2014 την δοκιμάσαμε πριν ένα χρόνο και μαζί με αυτή ανανεώθηκε στα σημεία και η Quadrifoglio Verde έκδοση της και όπως ξέρεις η Giulietta αποτελεί πρακτικά την αντικαταστάτρια της 147, και ποιος μπορεί να ξεχάσει την 147 GTA με τον θεσπέσιο 3.2-λίτρων V6 Busso κινητήρα της και το εκθαμβωτικό και σαγηνευτικό φαρδύ bodykit της;

Στα συν

  • Δύναμη κινητήρα
  • Φρένα
  • Επιδόσεις
  • Εξοπλισμός
  • Εμφάνιση
  • Στιβαρή αίσθηση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ήχος εξάτμισης

Στα μείον

  • Κατανάλωση
  • Μη απενεργοποιούμενο ESP
  • Αυτόματη λειτουργία κιβωτίου
  • Απουσία start/stop