[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (2)

Δύο είναι τα καυτά προσιτά μοντέλα στη γκάμα της Alfa Romeo. Η Mito QV και η αντίστοιχη έκδοση της Giulietta. Την πρώτη τη δοκιμάσαμε πριν περίπου δύο εβδομάδες και η γεύση που μου άφησε δεν ήταν αυτή που περίμενα, έχοντας στο μυαλό τις διάφορες συνιστώσες (ιστορία εταιρίας, δυνατός κινητήρας, τετράφυλλο στα φτερά κλπ.). Η δεύτερη ήταν στο γκαράζ του Autoblog.gr στα μέσα του μήνα και οι εντυπώσεις από το μεσαίο hatchback της Μιλανέζικης εταιρίας είναι εκ διαμέτρου αντίθετες σε σχέση με τη μικρότερη αδερφή της.

Όπως ακριβώς είχα πει και στη MiTo, οι γρήγορες εκδόσεις προσθέτουν κύρος, δημιουργούν πιστό κοινό στις εταιρίες και εκδηλώσεις λατρείας ή απάθειας. Και αν στη supermini κατηγορία δεν υπάρχει συνωστισμός, ο ανταγωνισμός στα μεσαία hatchbacks και κατ’επέκταση στα hot hatches είναι αρκετά σκληρός και αδυσώπητος, καθώς αποτελούν must για κάθε εταιρία και όποιες (ελάχιστες) δεν έχουν είναι καθαρά από θέμα επιλογής.

Η Alfa Romeo ανανέωσε το 2013 τη Giulietta μετά από τέσσερα χρόνια στην αγορά, χωρίς πρακτικά να αλλάζει κάτι, με τις αλλαγές να έρχονται μέσα στον επόμενο χρόνο (έχουμε ήδη δει το εμπρός μέρος). Την Giulietta MY2014 την δοκιμάσαμε πριν ένα χρόνο και μαζί με αυτή ανανεώθηκε στα σημεία και η Quadrifoglio Verde έκδοση της και όπως ξέρεις η Giulietta αποτελεί πρακτικά την αντικαταστάτρια της 147, και ποιος μπορεί να ξεχάσει την 147 GTA με τον θεσπέσιο 3.2-λίτρων V6 Busso κινητήρα της και το εκθαμβωτικό και σαγηνευτικό φαρδύ bodykit της;

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Δύναμη κινητήρα
  • Φρένα
  • Επιδόσεις
  • Εξοπλισμός
  • Εμφάνιση
  • Στιβαρή αίσθηση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ήχος εξάτμισης

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Κατανάλωση
  • Μη απενεργοποιούμενο ESP
  • Αυτόματη λειτουργία κιβωτίου
  • Απουσία start/stop

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (17)

Δέχομαι ότι η εμφάνιση και η ομορφιά ενός αυτοκινήτου είναι καθαρά υποκειμενική άποψη, αλλά η Giulietta έχει καταφέρει να είναι αρεστή σε ένα διευρυμένο κοινό, άσχετα αν αυτό δεν μεταφράζεται σε αντίστοιχες πωλήσεις. Οι αλλαγές της QV είναι επίσης μικρής έκτασης, αλλά αρκετά πιο αισθητές σε σχέση με την MiTo. Έτσι, αυτές μπορεί να μην είναι κραυγαλέες, αλλά απογειώνουν το οπτικό αποτέλεσμα χαρίζοντας μια έντονα ισχυρή προσωπικότητα, που καμία άλλη πρόταση της αγοράς δεν μπορεί να σταθεί με την ίδια περηφάνια.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (14)

Αυτές εντοπίζονται στη νέα μάσκα, στις μαύρες χειρολαβές, και φυσικά στα λογότυπα με το τετράφυλλο τριφύλλι στα εμπρός φτερά και πάνω από τα φλας. Η Giulietta Quadrifoglio Verde της δοκιμής ήταν στην ειδική “Launch Edition”, η οποία βγήκε σε μόλις 999 οχήματα. Χαρακτηριστικά της γνωρίσματα είναι η carbon-look αεροτομή και καλύμματα καθρεφτών, εμπρός σπόιλερ στον προφυλακτήρα, πίσω διαχύτη, πιο επιθετικές πλαϊνές ποδιές και πανέμορφες ζάντες 18 ιντσών και γυαλιστερό ανθρακί φινίρισμα, με ελαστικά διαστάσεων 225/40.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (34)

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (5) Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (6)

Επίσης, μέσα από τους τροχούς διαθέτει φρενάρες της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. και πίσω μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους 278 χλστ. Κλείνοντας, η “Launch Edition” είναι διαθέσιμη σε Alfa Red ή Competizione Red χρώμα (τριπλής επίστρωσης), καθώς και στο γκρι ματ (Magnesio Grey), το οποίο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στη πιο “καυτή” έκδοση.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (9)

Το αυτοκίνητο σχεδιαστικά είναι αποτέλεσμα του Lorenzo Ramaciotti και του Alfa Romeo Centro Stile, ενώ έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από τη MiTo και από την 8C Competizione, με τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας εμπρός αλλά και τα πίσω full LED, να διατηρούν το σύνολο της αρκετά διαχρονικό και παράλληλα σύγχρονο που μαγεύει τις καρδιές των “Alfisti” και όχι μόνο. Το αμάξωμα έχει μήκος 4.351 χλστ., πλάτος 1.798 χλστ. και ύψος 1.465 χλστ. Τέλος, το μεταξόνιο της ανέρχεται στα 2.634 χλστ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (70)

Καλό το οπτικό αποτέλεσμα, αλλά το ζουμί κρύβεται κάτω από το καπό του αμαξώματος. Εκεί που η “καρδιά της QV” πρέπει να έχει το κάτι ιδιαίτερο για να κάνει την διαφορά. Αυτό το κάτι είναι ο νέος αλουμινένιος κινητήρας, με τη μόνη συγγένεια με τον απερχόμενο (της προ-2014 QV) να είναι ο κυβισμός. Ο εντελώς νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.742 κ.εκ., είναι ο ίδιος που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος στην Alfa Romeo 4C, και διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ και βελτιωμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και νέο turbo, με την σχέση συμπίεση να αγγίζει το 9,5:1.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (69)

Η ιπποδύναμη του φτάνει τα 240 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με την ροπή να αγγίζει τα 350 Nm, πλήρως διαθέσιμη από τις 2.100 μέχρι τις 3.750 σ.α.λ., με το 80% να είναι διαθέσιμη από τις 1.800 σ.α.λ. Μέχρι τη παρουσίαση της Giulia, ο κινητήρας αυτός είχε την υψηλότερη απόδοση στο λίτρο στην ιστορία της Alfa Romeo, καθώς έφτανε τα 135 άλογα/λίτρο και τα 194 Nm/λίτρο, με αυτό της Giulia να αγγίζει το εκπληκτικό νούμερο των 176,4 άλογα/λίτρο. Για αριθμολάγνους σαν εμένα και με το βάρος της να φτάνει τα 1.320 κιλά, η σχέση κιλών/ίππο φτάνει το αρκετά συμπαθητικό νούμερο του 5,5. Τα κιλά μειώθηκαν μεν κατά 20 κιλά χάρη στον αλουμινένιο κινητήρα, αλλά αυξήθηκαν ισόποσα εξαιτίας του TCT κιβωτίου.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (65)

Εκτός από το νέο κινητήρα, η ΜΥ2014 Giulietta QV συνδυάζεται πλέον αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ξηρού τύπου, το οποίο η Alfa ονομάζει TCT, και είναι επίσης το ίδιο που φοράει το entry-level supercar της ιταλικής εταιρίας. Αυτό διαθέτει λειτουργία Launch Control, με την Alfa να ανακοινώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,6 δευτ. (ο,2 δευτ. καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν), με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 244 χλμ/ώρα. Έχοντας στο μυαλό τα απογοητευτικά νούμερα που έγραψε η MiTo QV, η γρήγορη έκδοση της Giulietta πραγματικά πυροβολεί, καθώς σύμφωνα με το VBox μας για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα το χρονόμετρο σταμάτησε σε μόλις 6,48 δευτ. Για να εκκινήσεις με το launch control είναι εξαιρετικά πανεύκολο, καθώς το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ενεργοποιήσεις το πρόγραμμα Dynamic, από τον DNA επιλογέα στη βάση της κονσόλας, να πατήσεις με το αριστερό πόδι το φρένα και να σανιδώσεις το πεντάλ του γκαζιού. Τότε ο κινητήρας ανεβάζει τις στροφές σχεδόν στις 2.500 σ.α.λ. και με το άφημα του φρένου…εκτοξεύεσαι. Εξίσου “δυνατές” είναι και οι επιταχύνσεις εν κινήσει, όπως θα δεις στο πίνακα στο αντίστοιχο tab.

Από πλευράς κατανάλωσης, το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι σε μικτές συνθήκες χρειάζεται 7 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ., κάτι που όπως καταλαβαίνεις είναι εντελώς ουτοπικό. Ακόμα και σε χαλαρές βόλτες πολύ δύσκολα θα δεις τιμή κάτω των 8 λίτρων/100 χλμ., με την μέση που έγραψε το αυτοκίνητο κατά την εβδομαδιαία μας δοκιμή να αγγίζει τα 10,3 λίτρα/100 χλμ. Φυσικά, αυτή η τιμή που εύκολα ανεβαίνει σε 15+λίτρα/100 χλμ. αν επιλέξεις να διασκεδάσεις σε μια στριφτερή διαδρομή ή γενικά κινείσαι με ψηλή μέση ταχύτητα. Έτσι, παρότι το αυτοκίνητο διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου 60 λίτρων, μια αυτονομία της τάξης των 550 χλμ. είναι οριακά ικανοποιητική. Κάτι που αξίζει αναφοράς είναι η απουσία συστήματος start/stop, που προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου, ειδικά αν αναλογιστείς την σπορ διάθεση του αυτοκινήτου, αλλά καταλαβαίνω ότι κάποιους θα τους ξενίσει, ειδικά αν αναλογιστείς ότι αν το είχε θα είχε ελαφρώς μειωμένους ρύπους. Όχι ότι θα είχε μεγάλη επιρροή στην μείωση της μέσης κατανάλωσης, αλλά να’χαμε να λέγαμε. Από πλευράς ρύπων, το αυτοκίνητο εκπέμπει 162 γρ/χλμ, κάτι που βάσει την ισχύουσα νομοθεσία καλείται να πληρώσει τέλει κυκλοφορίας ύψους €364,5.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (38)

Περνώντας στη καμπίνα, δεν θα παρατηρήσεις τρανταχτές διαφορές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Συγκεκριμένα, υπάρχουν δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, νέα ημι-bucket καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο λεβιέ και δερμάτινη λαβή χειρόφρενου με λευκές και πράσινες ραφές. Επίσης υπάρχουν σπορ αλουμινένια πεντάλς, μαύρη οροφή, νέα πατάκια και το τετράφυλλο τριφύλλι κοσμεί το κέντρο του πίνακα οργάνων.Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (71)

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (50) Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (54)

Κατά τ’αλλα διατηρεί το ανανεωμένο εσωτερικό που είδαμε και στην δοκιμή της απλή έκδοσης. Έτσι, έχει δοθεί περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια και στην υψηλή ποιότητα των υλικών που επιλέχτηκαν, με νέα σχεδίαση των εσωτερικών επιφανειών στις πόρτες, καθώς και νέες προσθήκες στην κεντρική κονσόλα και στο ταμπλό. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν, χωρίς ωστόσο να γίνεται ιδιαίτερα αισθητή η διαφορά. Όλα τα επιμέρους τμήματα του ταμπλό είναι στιβαρά συναρμολογημένα, με τους διακόπτες να είναι κατά το πλείστον εργονομικά τοποθετημένοι. Η συνολική αντικατοπτρίζει ένα σαφώς ποιοτικό εσωτερικό, με λίγες σπορ πινελιές, αλλά σίγουρα η ιταλική εταιρία θα μπορούσε να παρουσιάσει και κάτι ακόμα καλύτερο.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (44)

Το τιμόνι, με το ογκωδέστατο κέντρο, παραπέμπει στο σχεδιασμό της μπροστινής μάσκας, με τη θέση οδήγησης να είναι αρκετά χαμηλή, ενισχύοντας το χαρακτήρα της Giulietta. Η πλευρική στήριξη των καθισμάτων κρίνεται απλά επαρκής, χωρίς να έχει “αγωνιστικά” χαρακτηριστικά, και να πω την αλήθεια θα ήθελα να αγκάλιαζε το σώμα καλύτερα. Πάντως, δεν θα κουράσουν μετά από πολύωρο ταξίδι, και καθένας θα βρει πολύ εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με την κολόνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (39)

Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής του Uconnect διαμέτρου 6,5 ίντσες, με ενσωματωμένο το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης RadioNav. Το μέγεθος της είναι επιτέλους ικανοποιητικό, καθώς η μικρότερη των 5 ιντσών είναι ξεπερασμένη. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση σε όλες τις multimedia πηγές (mediaplayer, iPod, iPhone, smartphone) οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω μιας θύρας USB ή της υποδοχής Aux-in. Επίσης, ενσωματώνει συνδεσιμότητα Bluetooth με έξτρα λειτουργίες, όπως τη διαχείριση μιας κλήσης ή την ανάγνωση ενός SMS, Audio Streaming system, web radio απευθείας από το smartphone και φωνητικές εντολές για εύκολο έλεγχο των πολλαπλών λειτουργιών της.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (40)

Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν ως είχαν, και είναι υπεράνετοι για τέσσερις επιβάτες, αν και η ελαφριά κλίση της οροφή ίσως περιορίσει τον διαθέσιμο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, αν αυτοί υπερβαίνουν το μ.ο. ύψους. Σε ότι αφορά στον χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 350 λίτρα (μέτρια τιμή), με κύριο χαρακτηριστικό του το τετράγωνο σχήμα του, το μεγάλο άνοιγμα, με ψηλό όμως κατώφλι, πράγμα που καθιστά δύσκολη την φόρτωση αντικειμένων. Υστερεί στις θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες, αλλά ποιος νοιάζεται;

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (42)

H Alfa Romeo Giulietta QV έρχεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο είναι αρκετά πλούσιο, που όπως μπορείς να δεις κατεβάζοντας αυτό το αρχείο δεν του λείπει τίποτα ουσιώδες. Η τιμή της μαζί το όφελος απόσυρσης και την προωθητική ενέργεια ξεκινάει στην Ελλάδα από τα €31.600.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

IMG_5270-2

Στα χαρτιά η Giulietta έχει κερδίσει τον ανταγωνισμό, που κατά κύριο λόγο είναι 2-λιτρος, πριν καν την οδηγήσεις. Όμως, το ιταλικό αυτοκίνητο εκτός από την εμφάνιση, έχει μια άκρως απολαυστική συμπεριφορά στον δρόμο. Χωρίς επ’ουδενί να θέλω να χαρακτηριστώ γραφικός, οδηγώντας όπως πραγματικά αρμόζει μια τέτοια κατασκευή, και όχι απλά κάνοντας βόλτες, αυτό που νιώθεις δεν το συναντάς εύκολα.

IMG_5209-2

Σαφώς και δεν έχει το αλάθητο, αλλά το ζωντανό τιμόνι, η πλούσια και γεμάτη δύναμη του κινητήρα, ο υπέροχος μπάσος ήχος, που περνάει στη καμπίνα και ενισχύεται ηλεκτρονικά με το σύστημα “QV Intake Engine Sound” και τα φρένα-άγκυρες σε βάζουν σε πολεμική διάθεση με το που γυρίσεις το κλειδί στη μίζα.

Στο τομέα της ανάρτησης δεν αλλάζει κάτι και χρησιμοποιεί MacPherson για τον εμπρός άξονα και πολλαπλών συνδέσμων Multilink για τον πίσω, με την ρύθμιση της να έχει σχεδιαστεί για να παρέχουν απόλυτη ισορροπία ακόμη και σε ακραίες συνθήκες. Έχει παχύτερες αντιστρεπτικές από τις απλές εκδόσεις, ενώ η σκληρότερη ρύθμιση των ελατηρίων δεν θα σου σπάσουν τους σπονδύλους της μέσης.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (61)

Άνετη και μαγικό χαλί δεν την λες, καθώς ειδικά στο Dynamic νιώθεις τη κύλιση να είναι “busy”, που λένε οι αγγλοσάξονες, αλλά το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο συνεργάζεται άψογα με τα περιφερειακά, γεμίζοντας σε με απόλυτη σιγουριά και ασφάλεια να επιτεθείς στην επόμενη στροφή. Όταν ζεσταθούν τα λάστιχα, μαζί με το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, που φρενάρει τον εσωτερικό εμπρός τροχό για να ελέγξει την υποστροφή, βγαίνεις από κλειστές καμπές σχεδόν ατσαλάκωτος, και χωρίς να παλεύεις με το γκάζι για να ρυθμίσεις το ενοχλητικό σπινιάρισμα. Επίσης, σε ανοιχτές στροφές σε βοηθάει να διατηρήσεις υψηλές ταχύτητες, καθώς νιώθεις αισθητά ότι “βάζει” τη μούρη μέσα, και μπαίνεις στις στροφές σχεδόν με όσα έρχεσαι, αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση σου, σε σημείο που υπερεκτιμάς τις δυνατότητες σου. Φυσικά και δεν εξισορροπεί τη λειτουργία ενός μηχανικού διαφορικού, αλλά λειτουργεί απροβλημάτιστα.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (19)

Ακόμα, στο παραπάνω πρόγραμμα αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα, αποδίδοντας έτσι τα μέγιστα, θέτει το σύστημα ευστάθειας VDC στη sport επιλογή, που είναι διακριτικό σε αφήνει να παίξεις, αλλά δυστυχώς δεν το απενεργοποιεί πλήρως και τέλος ενεργοποιεί το σύστημα προφόρτιστης (Pre-fill) των τετραπίστονων δαγκανών της Brembo, που ακινητοποιούν το αμάξωμα από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 36,22 μέτρα, έχοντας υπεράνω κριτικής αντοχή στη σκληρή χρήση.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (20)

Το σύστημα διεύθυνσης είναι απλά αψεγάδιαστο. Όταν συνηθίσεις την κοντή κρεμαγέρα, καθώς χρειάζεται μόλις 2,1 στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη, σημαδεύεις και υπακούει άμεσα. Έχει το σωστό βάρος και στα τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, και πληροφορεί χωρίς περιττές καθυστερήσεις τι συμβαίνει στο δρόμο.

Στην ευθεία η Giulietta και με το Natural πρόγραμμα οδήγησης είναι σχετικά άνετη, σταθερή, στιβαρή και σοβαρή, όπως περιμένεις από ένα τέτοιο και θα πραγματοποιήσεις ανενόχλητος μεγάλα ταξίδια, με την ηχομόνωση της καμπίνας να είναι πολύ καλή, μιας και φιλτράρονται όλοι οι ενοχλητικοί ήχοι.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (24)

Ο κινητήρας της Quadrifoglio είναι ο άσσος στο μανίκι της Giulietta. Είναι ιδιαίτερα ελαστικός από χαμηλά, καθώς νιώθεις τράβηγμα από τις 2.000 σ.α.λ., αποδεικνύοντας στη πράξη τα λεγόμενα της εταιρίας. Εκεί που πραγματικά ενθουσιάζει είναι όταν spoolάρει το turbo, κάπου εκεί στις 3,500 σ.α.λ., νιώθοντας ένα δυνατό ξέσπασμα και τράβηγμα μέχρι τις 6.500 σ.α.λ. του κόφτη, δείχνοντας ζωντανός στο μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας του. Ένα μικρό turbo lag υπάρχει, αλλά δεν είναι ενοχλητικό, καθώς η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού είναι πολύ καλή. Οι επιδόσεις του σε κολλάνε στο κάθισμα, και ειδικά οι ρεπρίζ είναι εθιστικές.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (63)

Και φτάνω στο κιβώτιο. Η συνεργασία με το μηχανικό σύνολο είναι απείρως καλύτερη σε σύγκριση με αυτή της MiTo, χωρίς ωστόσο να είναι εντελώς απροβλημάτιστη. Ειδικά όταν είναι κρύο αργεί να επιλέξει την επόμενη σχέση, ενώ και οι αλλαγές είναι αισθητές. Ακόμα, είναι προγραμματισμένο, δυστυχώς, ώστε να αλλάζει σχέση όταν πλησιάζει τον κόφτη στροφών, μην αφήνοντας σε να τον “πιάσεις” ποτέ, ούτε στην χειροκίνητη λειτουργία. Τα paddles, όπως και στη MiTo είναι μικρά και αρκετά μέσα και θα χρειαστεί να τεντώσεις λίγο τα δάχτυλα σου για να πραγματοποιήσεις αλλαγές. Καταλαβαίνεις, ότι θα τα ήθελες να γεμίζουν τα δάχτυλα σου.

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (36)

Όταν κινείσαι ήρεμα, η αυτόματη λειτουργία κατά το πλείστον δεν θα σε ενοχλήσει και θα κινείσαι άνετα και ξεκούραστα. Όταν, όμως, θελήσεις να “επιτεθείς” απλά κάνεις τον λεβιέ αριστερά και κατά προσωπική προτίμηση αλλάζεις με αυτόν τις ταχύτητες. Σε αυτόματη λειτουργία 7 στις 10 φορές δεν θα έχει τη σχέση που θες, ή δεν θα αλλάξει όταν θες και στη τελική θα εκνευριστείς. Γι’αυτό “χειροκίνητα” και χαίρεσαι περισσότερο την οδήγηση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Test Drive (37)

Αν πάρουμε σοβαρά τα λεγόμενα των ιθυνόντων της εταιρίας ότι με την νέα Giulia η εταιρία πραγματικά αναγεννάτε, και ότι τα μέχρι τώρα μοντέλα της δεν ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να επιδείξει, τότε το μέλλον της Alfa Romeo προβλέπεται κάτι παραπάνω από ιδιαίτερα ευοίωνο και ενθουσιώδες. Η Giulietta QV είναι σίγουρα ένα από τα πιο διασκεδαστικά και απολαυστικά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει, με κάποιες μικρές λεπτομέρειες να της στερούν το απόλυτο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Alfa Romeo Giulietta QV Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 6,48 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 2,68 δευτ. (με kickdown)
60-100 χλμ/ώρα 3,52 δευτ. (με kickdown)
80-130 χλμ/ώρα 4,91 δευτ. (με kickdown)
Τελική ταχύτητα 244 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 36,22 μέτρα σε 2,86 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Alfa Romeo Giulietta QV TCT 240 PS
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.742 cc
Διάμετρος x διαδρομή 83,0 x 80,5 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 177 kW (240 PS) / 5.7500 rpm
Ροπή 340 Nm (34,7 kgm) / 2.000 rpm
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 χλμ/ώρα 6,6 δευτ
Τελική ταχύτητα 244 χλμ/ώρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 9,8 / 7,0 / 5,3 λίτρα/100 χλμ
Ρεζερβουάρ 60 λίτρα
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 162 γρ/χλμ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Dunlop SP Sport Maxx, 225/40 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4351 x 1798 x 1465 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1554/1554 mm
Μεταξόνιο 2634 mm
Χώρος αποσκευών 350 λίτρων
Απόβαρο 1395 κιλά

[/nextpage]