Red Bull

Οι δυσκολίες στο στρατόπεδο της Red Bull συνεχίζονται όσον αφορά το μεγάλο πρόβλημα του κινητήρα που θα έχει η RB12 στην πλάτη της, αν το αυστριακό μονοθέσιο μπορέσει τελικά να βρεθεί στο grid της επόμενης σεζόν. Η λύση του… διαλείμματος πάντα υπάρχει, όπως έχει πει και ο Bernie Ecclestone, ο οποίος «επιτρέπει» στην ομάδα του Milton Keynes να μη συμμετέχει το 2016 και να επιστρέψει το 2017.

Όταν, όμως, έχεις κατακτήσει 4 Παγκόσμια Πρωταθλήματα και θεωρείσαι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του πρωταθλήματος, τότε ο βασικός σου στόχος είναι να πάρεις μέρος και να είσαι ανταγωνιστικός, γι’ αυτό και η RBR δεν δέχθηκε κινητήρα προδιαγραφών 2015 από τη Ferrari. Μήπως τελικά η Renault σώσει την ομάδα με έναν με έναν μη επώνυμο κινητήρα;

Το σενάριο αυτό είναι πιθανό, ακόμα και αν λάβουμε υπόψη μας τα λόγια του ιδιοκτήτη της ομάδας, Dietrich Mateschitz, που λέει ότι έχει διακοπεί το συμβόλαιο με τους Γάλλους.

Έχουμε διακόψει το συμβόλαιο με τη Renault. Έπρεπε να επεκτείνουμε την προθεσμία για δύο ή τρεις εβδομάδες, αλλά δεν έχουμε ανταγωνιστικό κινητήρα έτσι κι αλλιώς. Οι εργοστασιακές ομάδες φοβούνται και ξέρουν ότι είμαστε πιο γρήγοροι από τις εργοστασιακές τους ομάδες.

Ο Αυστριακός τα δήλωσε αυτά στο Speedweek, ένα περιοδικό που βρίσκεται στην ιδιοκτησία της Red Bull. Σύμφωνα με αυτό, η ομάδα είναι δυσαρεστημένη με την έλλειψη απόδοσης και αξιοπιστίας των power units, με τον Renault Energy F1-2015 να είναι περίπου 80 άλογα πίσω από τον κορυφαίο Mercedes-Benz PU106B Hybrid.

Ο Mateschitz ξέρει ότι η συνεργασία με τη Honda είναι πρακτικά αδύναμη, λόγω της McLaren, ωστόσο το γεγονός ότι έχει διακοπεί το τωρινό συμβόλαιο με τη Renault, δε θα πρέπει απαραίτητα να σημαίνει ότι η γαλλική εταιρεία δεν μπορεί να τους δώσει έναν μη επώνυμο κινητήρα. Την ίδια ώρα, η Ferrari και η Mercedes έχουν αποκλειστεί ως λύσεις, διότι και οι δύο έχουν κλείσει την πόρτα στην ομάδα, εκτός κι αν η Ferrari δώσει κινητήρες 2015 και η Red Bull τους αποδεχτεί.