P-20151101-00001_News

Όταν ένας παίκτης με το μέγεθος της Red Bull -αγωνιστικά και οικονομικά- βρίσκεται σε τόσο δεινή θέση που η αποχώρηση από το σπορ φαντάζει πολύ πιθανή, τότε πρέπει να είμαστε έτοιμοι για περίεργες κινήσεις από τον ανταγωνισμό. Έπειτα κι από το μπλόκο που έθεσε η McLaren στις συζητήσεις με την Honda, η Red Bull έχει ξεμείνει από επιλογές. Όμως, με τους νέους, πιο οικονομικούς κινητήρες που βρίσκονται στα σκαριά για το 2017, χρειάζεται να παραμείνει στο σπορ για μια ακόμη χρονιά, πριν μπορέσει να ζυγίσει καλύτερα τις επιλογές της για το μέλλον.


Έτσι, σύμφωνα με πηγές του Motorsport.com, η Renault είναι έτοιμη να προσφέρει σανίδα σωτηρίας, χωρίς όμως να προμηθεύει επίσημα την Red Bull. Αυτή φαίνεται να είναι επιλογή του προέδρου της εταιρείας, Carlos Ghosn, ο οποίος σκέφτηκε μια λύση παρόμοια με εκείνη του 1998, όταν η εταιρεία του αποχωρούσε από την F1 και δεν ήθελε να αφήσει ξεκρέμαστες τις (πρώην) ομάδες της.

P-20141222-00314_News

Τι έγινε όμως τότε και αναμένεται να πραγματοποιηθεί και στην περίπτωση της Red Bull; Η Γαλλική εταιρεία θα προσφέρει κινητήρες με άλλο σήμα, όπως έκαναν οι Mecachrome και Playlife τη δεκαετία του ’90. Αυτοί οι κινητήρες δεν θα συντηρούνται και, το βασικότερο, δεν θα εξελίσσονται από την Renault, αλλά από την εταιρεία που θα αποφασιστεί να τους παρέχει στην Red Bull. Βέβαια, οι Αυστριακοί έχουν την οικονομική δυνατότητα να στήσουν ακόμη και το δικό τους εργαστήριο, οπότε δεν θα πρέπει να αποκλειστεί κι αυτό το ενδεχόμενο, ενώ και η Renault θα έχει τη δυνατότητα να αφοσιωθεί πλήρως στην εργοστασιακή της ομάδα, εάν τελικά προχωρήσει το συγκεκριμένο σχέδιο.

Η ιδέα μπορεί να πάρει το πράσινο φως ακόμη και εντός της εβδομάδας που διανύουμε, αφού τα χρονικά όρια για την Red Bull έχουν στενέψει τόσο πολύ, που η εμφάνισή της πρώτο χειμερινό τεστ -από τα μόλις δυο διαθέσιμα- κρίνεται οριακή, με τον Christian Horner να δηλώνει:

Προς το παρόν είμαστε ακριβώς στο όριο για να προλάβουμε το πρώτο τεστ. Αλλά η ομάδα στο Milton Keynes έχει αποδείξει την ικανότητά της να εργάζεται με τρομακτικά πιεστικές προθεσμίες. Είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε σε θέση να καλύψουμε όποιους στόχους θα πρέπει, εάν βεβαία καταλήξουμε σε μια απόφαση (σχετικά με την προμήθεια κινητήρων) τις επόμενες δύο εβδομάδες.

Το σημείο χωρίς επιστροφή είναι η Μελβούρνη το επόμενο έτος! Δουλεύουμε σκληρά για να βρούμε μια λύση και πίσω από τα φώτα γίνονται πάρα πολλά για να το πετύχουμε αυτό.

[Πηγές: Motorsport.com, Autosport]