Η οικονομική ύφεση της Κίνας προκαλεί αναταραχή στις αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, δεδομένου όταν είναι η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Οι κατασκευαστές πιστεύουν πως η Κίνα είναι η μαγική χήνα που δεν θα σταματήσει ποτέ να γεννά χρυσά αυγά, αλλά η πτώση στον ρυθμό αύξησης των πωλήσεων νέων Ι.Χ -και όχι μόνο- τους περασμένους μήνες χτύπησε το καμπανάκι. Η κυβέρνηση της Κίνας βλέποντας την ύφεση, αποφάσισε να μειώσει την φορολογία στην αγορά νέων αυτοκινήτων έως τα τέλη του 2016, κάτι που όπως έδειξαν οι πωλήσεις του Οκτώβρη λειτούργησε θετικά. Τον περασμένο μήνα πουλήθηκαν 1.940.000 νέα αυτοκίνητα στη Κίνα, παρουσιάζοντας αύξηση 13% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2014. Μάλιστα οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενίσχυσαν το μερίδιό τους στις πωλήσεις κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες από το προηγούμενο έτος, με την Great Wall, την μεγαλύτερη εταιρία πώλησης SUV της Κίνας να βλέπει τις πωλήσεις της να παρουσιάζουν αύξηση 14%.
Η Ρωσία από την άλλη συνεχίζει να κλυδωνίζεται από τις κυρώσεις των Δυτικών και την πτώση της τιμής του πετρελαίου, με την αγορά των αυτοκινήτων να βυθίζεται για 10ο συνεχόμενο μήνα, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσαρμόσουν τα σχέδια παραγωγής τους. Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων συρρικνώθηκαν κατά 38,5% τον περασμένο Οκτώβριο σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2014, με την αγορά της Ρωσίας να είχε παρουσιάσει πτώση 29% τον Σεπτέμβριο του 2015, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2014.