Red Bull


Βρισκόμαστε δύο εβδομάδες πριν από το τέλος της φετινής σεζόν και η Red Bull Racing ακόμα δεν έχει ανακοινώσει τον κινητήρα που θα έχει στο πίσω μέρος της η RB12 του 2016. Οι αρχικές προθεσμίες έκαναν λόγο για τα τέλη του Οκτώβρη, ωστόσο ο Dietrich Mateschitz διαπίστωσε πως τα πράγματα δεν πρόκειται να τελειώσουν τόσο γρήγορα.

Η επιλογή ενός επώνυμου κινητήρα για την αυστριακή ομάδα έχει σχεδόν αποκλειστεί, από τη στιγμή που Mercedes και Ferrari έχουν αρνηθεί τη συνεργασία με τους πρώην Πρωταθλητές, το συμβόλαιο με τη Renault έχει σπάσει, ενώ και η McLaren δεν επιτρέπει στη Honda να βοηθήσει την RBR, τονίζοντας πως η Formula 1 δεν είναι ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Θα πρέπει να κάνουμε ακόμα λίγη υπομονή για τελειώσει αυτό το σίριαλ που κρατάει μήνες, ωστόσο ο επί κεφαλής της ομάδας, Christian Horner, τόνισε στο Grand Prix της Βραζιλίας ότι η Red Bull θα βρίσκεται σίγουρα στο grid την επόμενη σεζόν. Παράλληλα, ο Βρετανός δείχνει να τάσσεται υπέρ ενός ανεξάρτητου προμηθευτεί κινητήρων, προκειμένου καμία ομάδα να μην βρεθεί στην τωρινή κατάσταση της RBR.

Christian Horner

Έχουμε μπει στο πρωτάθλημα και θα είμαστε εκεί την επόμενη σεζόν. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι υπάρχει ενδιαφέρον για κάτι και θα το μάθετε όταν έχουμε κάτι να ανακοινώσουμε. Δουλεύουμε σκληρά για να κάνουμε τα πάντα σωστά, για μία όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστική πρόταση. Ελπίζω ότι θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε τα σχέδιά μας στο τέλος της σεζόν.

Υπάρχει μία κατάσταση με τη FIA, που θέλει να εισάγει έναν πιο οικονομικό κινητήρα, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί τώρα, έτσι κοιτούν για ακραίες λύσεις. Μετά, έχεις μια κατάσταση όπου κάποιοι κατασκευαστές δε θέλουν να δώσουν κινητήρες σε κάποιες ομάδες και τίποτα στους κανονισμούς δε λέει ότι πρέπει να το κάνουν. Έτσι, το κυβερνών σώμα πρέπει να αναγνωρίσει ότι οφείλει να προστατέψει το άθλημα για το μέλλον ή ακόμα και τις ομάδες από την αποχώρηση.

Ο τελευταίος αγώνας είναι στις 29 Νοεμβρίου και το πιθανότερο σενάριο θέλει τη Red Bull να παίρνει μη επώνυμους κινητήρες από τη Renault, τους οποίους θα εξελίξει μόνη της, αλλά οι μηχανικοί της δε θα δουλεύουν υπό την καθοδήγηση του Mario Illien, ο οποίος έχει αρνηθεί την εμπλοκή του με την ομάδα του Milton Keynes. Ας κάνουμε λίγη υπομονή, λοιπόν…