GP BRASILE F1/2015


Μόνη της έτρεχε ουσιαστικά και πάλι η Mercedes στο Interlagos. Καμία ομάδα δεν κατάφερε να την απειλήσει πραγματικά, τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, ωστόσο αυτό που παρατηρήσαμε είναι η διαφορά της από την ομάδα πίσω της. Αυτή δεν ήταν άλλη από τη Ferrari, η οποία βρισκόταν στη δεύτερη θέση της σειράς ανταγωνιστικότητας, πολύ μακριά από τους υπόλοιπους πίσω της.

Η ιταλική ομάδα είδε τον εαυτό της πιο κοντά, όμως, στην κορυφή, καθώς ο Sebastian Vettel τερμάτισε 14,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Nico Rosberg και 6,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Lewis Hamilton, που είχε τελειώσει τα ελαστικά του στους τελευταίους γύρους. Ο επί κεφαλής της Scuderia, Maurizio Arrivabene, πιστεύει πως αυτό ήταν ήταν κάτι που ήρθε ξαφνικά, αλλά είναι το αποτέλεσμα της βελτίωσης εντός της σεζόν.

Δεν ήταν μια εφεύρεση αν κοιτάξετε τους αριθμούς. Ήταν ένας αγώνας που ήμασταν πιο κοντά τους από οποιονδήποτε άλλο. Ο ρυθμός του μονοθεσίου δεν ήταν τόσο κακός. Σε κάποιους γύρους ήμασταν κοντά τους, ενώ ήμασταν ακόμα και ταχύτεροι από αυτούς σε μερικούς γύρους, αλλά δυστυχώς στους περισσότερους ήμασταν αρκετά μακριά τους. Έφτιαξαν μια διαφορά και αξίζουν τη νίκη.

GP BRASILE F1/2015

Ο Ιταλός θεωρεί πως η γερμανική ομάδα πίεζε πιο πολύ από κάθε άλλο αγώνα στη Βραζιλία, διότι θεωρούσε πως η Ferrari μπορεί να της σπάσει το «1-2», όπως μαρτυρά και το γεγονός ότι η Mercedes ακολούθησε τη στρατηγική της Ferrari.

Πίεζαν και σε μερικά σημαία πίεζαν πολύ σκληρά, έτσι είμαι σίγουρος ότι, εκτός από τους 3-4 τελευταίους γύρους, πίεζαν σε όλο τον αγώνα. Ίσως σε άλλους αγώνες όχι, αλλά είμαι σίγουρος πως το έκαναν εδώ. Μόνο η Mercedes το ξέρει, αλλά αυτό πιστεύουμε από τα δεδομένα μας. Είδαμε ότι η διαφορά μεταξύ της στρατηγικής Α (δύο pit stops) και της Β (τρία pit stops) δεν ήταν μεγάλη, αλλά θέλαμε να το αλλάξουμε και να είμαστε λίγο πιο επιθετικοί. Στην πραγματικότητα, η Mercedes ήταν στην ίδια στρατηγική και αυτό απαντά στο αν τελικά πίεζαν πολύ.