Νέο Land Rover Defender το 2018

Σχετικά άρθρα

Land Rover_DC100 concept 2011_28

Το νέο Defender ετοιμάζει η Land Rover ώστε να το παρουσιάσει το 2018. Το νέο αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον Gerry McGovern, αφεντικό της εταιρίας, θα μοιάζει με ένα “σύγχρονο Defender” με τον σχεδιασμό του να διαφοροποιείται από αυτόν της τωρινής γενιάς, δανειζόμενος στοιχεία από το Land Rover DC100 concept, με τον McGovern να υπόσχεται πως “οι άνθρωποι θα αναγνωρίζουν αμέσως πως πρόκειται για ένα Defender.

Το νέο Defender θα προσφέρεται σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος: Ένα δίθυρο με κοντό μεταξόνιο και μεταλλική οροφή, ένα δίθυρο με κοντό μεταξόνιο και υφασμάτινη οροφή, ένα τετράθυρο με μακρύ μεταξόνιο και μεταλλική οροφή, ένα δίθυρο pickup με κοντό μεταξόνιο και ένα τετράθυρο pickup με μακρύ μεταξόνιο, με την Land Rover να στοχεύει στις 100.000 ετήσιες πωλήσεις, που σημαίνει ότι πρέπει να είναι ελκυστικό σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, χωρίς να χάσει τους παραδοσιακούς οπαδούς. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο.

H Land Rover φημολογείται πως θα κατασκευάσει την επόμενη γενιά του Defender σε ένα νέο εργοστάσιο που ετοιμάζει στην Ανατολική Ευρώπη, είτε στην Ουγγαρία είτε και στην Πολωνία. Ο αντικαταστάτης του Defender, το πρώτο πραγματικά ολοκαίνουριο Defender από το 1948, θα διατηρήσει τις αρετές του προκατόχου του, θα αλλάξει. Θα εκσυγχρονιστεί. Όσον αφορά στους κινητήρες, οι ίδιες πηγές κάνουν λόγο για 5 επιλογές: Δύο δίλιτρους, τετρακύλινδρους diesel –έναν με 150 και έναν με 180 ίππους-, δύο δίλιτρους, τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες –έναν με 180 και έναν με 240 ίππους- και τον τρίλιτρο V6 με τα 300 άλογα που θα αντικαταστήσει τον πρακτικά αρχαίο, V8. Όλοι οι κινητήρες, θα συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 9-τάχυτο αυτόματο ενώ και τα δύο κιβώτια, θα μπορούν να συνδυαστούν με ένα προαιρετικό και πιο σκληροπυρηνικό σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα, θα προσφέρεται και σε SVR γρήγορη έκδοση.

Το chassis του νέου Defender θα είναι ένα καινούριο “unibody” με δύο υποπλαίσια αλλά θα διαθέτει τον παραδοσιακό άκαμπτο πίσω άξονα. Μεγάλο βάρος έχει δοθεί στη μείωση του βάρους και την αύξηση της ευελιξίας. Και όταν μιλάμε για ευελιξία, αναφερόμαστε τόσο στις εκτός και εντός δρόμου ικανότητες του Defender όσο και στην ευελιξία παραγωγής αφού το κόστος πρέπει να διατηρηθεί σε λογικά επίπεδα και ο όγκος παραγωγής δεν θα είναι μεγάλος. Από πλευράς εξοπλισμού, το νέο Defender θα είναι επίσης ευέλικτο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το κοινό του απαιτεί εκτός δρόμου ικανότητες αλλά και ένα Α επίπεδο πολυτέλειας, άνεσης, ασφάλειας, εργονομίας κ.ά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η JLR προσλαμβάνει 250 ηλεκτρολόγους μηχανικούς

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Jaguar Land Rover (JLR) έκανε γνωστό πως επιβραδύνει την μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας περισσότερα plug-in υβριδικά. Ωστόσο, σήμερα, η βρετανική...

Στην Αγγλία το εργοστάσιο μπαταριών της Tata, το μεγαλύτερο της Ευρώπης

Ο όμιλος Tata ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκινά άμεσα την κατασκευή του μεγαλύτερου εργοστασίου μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρώπης. Αυτό θα βρίσκεται στο Gravity Smart Campus...