BMW M4

Οι εταιρείες με aftermarket εξατμίσεις είχαν συνηθίσει στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των κορυφαίων μοντέλων της BMW, αλλά η γερμανική φίρμα μπήκε και αυτή στην εποχή του downsizing. Έτσι, στην τελευταία M3/M4 βλέπουμε 3λιτρο I6 κινητήρα με διπλά turbo, ώστε να αυξηθεί η δύναμη στα 431 άλογα και 550 N·m ροπής.

Μέχρι… γάμο είδαμε για την ηχητική βελτίωση του κινητήρα, και τώρα είναι η σειρά της Milltek για να τοποθετήσει το δικό της σύστημα στο γερμανικό coupe. Νομίζω πως η δουλειά των Βρετανών είναι πολύ καλή για μία ακόμα φορά, με τον ήχο πλέον να είναι πιο δυνατός και πιο άγριος σε σχέση με το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης.