hyundai-hydrogen_sketch


Η Hyundai έχει στη γκάμα της το ix35 Fuel Cell, το οποίο είχε τον άτυπο τίτλο του πρώτου υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής. Παρόλα αυτά, η κορεάτικη εταιρία φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρά την χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο, καθώς επιβεβαίωσε ότι εξελίσσει ένα νέο μοντέλο, χωρίς ωστόσο να δίνει λεπτομέρειες για το τύπο του αμαξώματος.

Δεν θα βασίζεται σε κάποιο άλλο μοντέλο της γκάμας, όντας ξεχωριστό και το πιο πιθανό είναι να έχει SUV χαρακτηριστικά, για καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου. Σε ότι και αν βασίζεται, ο επί κεφαλής του τμήματος έρευνας για το υδρογόνο της Hyundai-Kia, Sae-Hoon Kim, ανέφερε ότι μια αυτονομία 500 μιλίων (804 χλμ.) και τελικής ταχύτητας 180 χλμ/ώρα είναι άκρως ρεαλιστικός στόχος. Τα αντίστοιχα νούμερα για το ix35 Fuel Cell είναι 369 μίλια (594 χλμ) και 160 χλμ/ώρα τελική.

Το πότε θα κυκλοφορήσει παραμένει επίσης άγνωστό, με πιο πιθανή ημερομηνία θα ορίζεται το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.