Η Hyundai λέει ότι το Ioniq θα έχει καλύτερη κατανάλωση από το Prius

Σχετικά άρθρα

Hyundai Ioniq teaser 1

Η Hyundai, μέσω του επί κεφαλής των τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, Yang Woong-chul, μας αναφέρει ότι το Ioniq θα πετύχει στις Η.Π.Α., επειδή θα είναι προσαρμοσμένο περισσότερο από ότι το Toyota Prius, στο αμερικάνικο στυλ οδήγησης.

Το Ioniq, όπως ξέρουμε και έχουμε δει εντελώς ακαμουφλάριστο σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες, θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτό, που έχει την δυνατότητα “φιλοξενίας” τριών διαφορετικών powertrains. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό, στο οποίο μία υψηλής χωρητικότητας και υπερ-αποδοτική μπαταρία θα τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα υβριδικό στο οποίο “πρωταγωνιστεί” o βενζινοκινητήρας και ένα plug-in υβριδικό όπου “πρωταγωνιστεί” ο ηλεκτροκινητήρας, με τις μπαταρίες όλων να προέρχονται από την LG Chem.

2017_Ioniq_Undisquised_006-626x417

Ο Yang απέφυγε να δηλώσει νούμερα, αλλά ανέφερε ότι το κορεάτικο μοντέλο θα έχει καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από το γιαπωνέζικο μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, επειδή θα διαθέτει setup “ενός κινητήρα, ενός συμπλέκτη”, με το υψηλόβαθμο στέλεχος να αναφέρει χαρακτηριστικά:

Θα είναι εντελώς διαφορετικό από της Toyota, ή οποιαδήποτε άλλης εταιρίας. Όταν το παρουσιάσουμε, όλος ο κόσμος θα εκπλαγεί.

Η αποτελεσματικότητα του συστήματος του Ioniq, σύμφωνα με την εταιρία βασίζεται στο ότι είναι απλό, ελαφρύ και φθηνό. Το Prius, αντίθετα, χρησιμοποιεί πιο πολύπλοκες ρυθμίσεις δύο κινητήρων. Όμως, το setup ένας-κινητήρας, ενός-συμπλέκτη είναι δύσκολο να κατασκευαστεί, διότι είναι δύσκολο να συγχρονιστεί το περιστρεφόμενο μοτέρ με την ταχύτητα του κινητήρα, πριν τα “ενώσεις” μέσω ενός συμπλέκτη. Η Hyundai επιλύει το πρόβλημα, υιοθετώντας ένα ισχυρό κεντρικό επεξεργαστή που είναι αρκετά γρήγορος για να διαχειριστεί ένα γρήγορο και ομαλό κλείδωμα του συμπλέκτη, με αυτό να διαρκεί μόλις 0,6 δευτερόλεπτα, με το Yang να συνεχίζει:

2017_Ioniq_Undisquised_004-626x417

Πολλοί άνθρωποι ανησυχούν για το πώς η Hyundai, χωρίς μακρά ιστορία στα υβριδικά θα ξεπεράσει τόσα καθιερωμένα μοντέλα. Αλλά είμαστε πολύ πετυχημένοι. Αυτό [το setup] είναι η πρόκληση που δεν έχει ξεπεράσει καμία εταιρεία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...