sergio Marchionne

Με τον Sergio Marchionne να το έχει πάρει πλέον απόφαση και να μην αναζητά διακαώς συγχώνευση με την General Motors, ο Ιταλοκαναδός ρίχνει όλο του το βάρος στην ανάπτυξη της δικής του εταιρίας, ώστε να πιάσει τους στόχους που έχει θέσει για το 2018, μια χρονιά που είναι πιθανότερο να συνταξιοδοτηθεί.

Ο Marchionne ισχυρίζεται πως έλαβε προτάσεις για συγχώνευση της FCA με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα στο 2015, αλλά δεν μπόρεσε να βρει μια αρκετά ελκυστική εταιρική σχέση.

Πήγαμε πίσω και πλέον έχουν επικεντρωθεί στο πλάνο του 2018, που θα μπορούσε να ενισχύσει την αξία και την θέση της FCA για μια συμφωνία συγχώνευσης. Εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι καλό για τον κλάδο οι  συγχωνεύσεις μεγάλων εταιριών, αλλά αυτό θα είναι δουλειά κάποιου άλλου.

Γνώρισα την Mary Barra πριν από περίπου έναν μήνα στην Ουάσινγκτον. Δεν νομίζω πως θα έχω στο μέλλον ένα καφέ μαζί της. Δεν θα συμβεί μια συνάντηση μεταξύ μας στο μέλλον.

Πλέον το αφεντικό της FCA θέλει να πιάσει τον στόχο των επτά εκατομμυρίων πωλήσεων ετησίως από το 2018 και έπειτα. Για να συμβεί αυτό, η FCA θα επενδύσει περίπου 48 δισ. ευρώ σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της.