handling-main

Ο Sergio Marchionne βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Detroit για το North American International Auto Show και στην συνέντευξη τύπου είχε πολλά να πει για το προσεχές μέλλον των εταιριών της FCA. Πρώτον, αφού είναι στις Η.Π.Α. δεν μπορούσε να μην αναφερθεί στην Viper για την οποία είχαμε ακούσει φήμες ότι καταργείται από την γκάμα της Dodge το 2017. Αυτό είναι αλήθεια αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι καταργείται γενικά. Ο Marchionne είπε ότι η τρέχουσα γενιά εξελίχθηκε τα χρόνια που η Chrysler χρεοκοπούσε, με “γερασμένα” εξαρτήματα και υπάρχουσα αρχιτεκτονική.

Με δεδομένη την εξέλιξη της αρχιτεκτονικής εντός της φίρμας, υπάρχει πιθανότητα να παρουσιαστεί μία νέα έκδοση της Viper. Το αν αυτό θα γίνει έγκαιρα (για να αντικαταστήσει το τωρινό μοντέλο) δεν είναι σαφές,


Δήλωσε ο CEO της FCA τονίζοντας όμως ότι η αποκλειστική αρχιτεκτονική της 2016 Viper “δεν έχει νόημα για μένα”… με ότι κι αν σημαίνει αυτό! Ο Marchionne όμως αναφέρθηκε και σε άλλες εταιρίες του Group. Είπε ότι η καθυστέρηση της Giulia μετακίνησε αναγκαστικά προς τα πίσω τα μοντέλα που θα την ακολουθήσουν.  Όσον αφορά στην Ferrari, δήλωσε ότι η αγορά μπορεί να στηρίξει περίπου 9.000 αυτοκίνητα ετησίως ενώ επανέλαβε τα λεγόμενα του Enzo Ferrari, λέγοντας ότι ένας κατασκευαστής sports cars πρέπει πάντα να κατασκευάζει ένα λιγότερο αυτοκίνητο από αυτά που απαιτεί η αγορά. Μιλώντας δε για την Jeep, ο Marchionne επιβεβαίωσε ότι “λίγο μετά το λανσάρισμα του νέου Wrangler, θα ακολουθήσει το Wrangler pickup”.

Με αφορμή το dieselgate, το μεγάλο αφεντικό της FCA σχολίασε:

Πιστεύω ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν χτυπηθεί. Όχι τόσο ώστε η ζημιά να είναι ανεπανόρθωτη, αλλά έχουν χτυπηθεί. Δεν φταίνε οι πετρελαιοκινητήρες. Φταίει αυτός που καταχράται το σύστημα.

Ενώ όταν ρωτήθηκε για το αν η εταιρία θα χάνει χρήματα από το 2017 Pacifica Hybrid, όπως έκανε με το Fiat 500e, ο Marchionne είπε εμφατικά “Hell no!”.