2013-Fiat-500e-front-left-view

Πριν καν παρουσιαστεί το Fiat 500e, το 2011, ο Sergio Marchionne είχε πει πως η Fiat θα χάνει κοντά στις $10.000 με τη πώληση κάθε ενός ηλεκτρικού 500 και τρία χρόνια μετά, ο CEO της FCA δήλωσε πως τελικά έκανε λάθος, με τη χασούρα της Fiat να είναι 4.000 δολάρια περισσότερα, 14.000 δολάρια (€10.250).

Ο Marchionne δήλωσε πως η Fiat πουλώντας $32.200 κάθε νέο 500e, χάνει $14.000 και σε μια κίνηση που σίγουρα δεν έχει ξαναγίνει από CEO αυτοκινητοβιομηχανίας, ζήτησε από το κοινό να μην το αγοράζει, ώστε η εταιρία του χάνει λιγότερα χρήματα.

Αν σκέφτεστε να αγοράσετε ένα 500e, ελπίζω να μην το αγοράσετε, γιατί κάθε φορά που πωλείται ένα μου κοστίζει $14.000

δήλωσε ο Marchionne.

Αν απορείς γιατί η Fiat το έβγαλε στην αγορά θα σου πως ήταν κομμάτι της συμφωνίας εξαγοράς μέρος του ποσοστού της Chrysler, ενώ έχει δεσμευτεί με την Αμερικάνικη κυβέρνηση να παρουσιάσει μοντέλα μηδενικών εκπομπών για να συμμορφωθεί στις απαιτήσεις του CARB (California Air Resources Board) οι οποίες ενθαρρύνουν την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το 500e έχει αυτονομία μόλις 140 χλμ και μέση κατανάλωση 116 MPGe. Στη πόλη έχει αυτονομία 122 MPGe ενώ στον αυτοκινητόδρομο 108 MPGe, κάνοντας το να έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.

Το μοντέλο θα πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Αμερικής και μηχανικά φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 83 kW (111 ίππων) με 200 Nm ροπής, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 24 kWh, που του δίνουν τελική ταχύτητα της τάξεως των 137 χλμ/ώρα.