Renault

Αν και αρκετοί πίστευαν ότι η Renault θα κάνει δυναμική είσοδο στους κανονισμούς του 2014, με ένα power unit που είναι κορυφαίο σε αξιοπιστία και απόδοση, η γαλλική εταιρεία έχει συναντήσει αρκετές δυσκολίες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Επειδή, όμως, οι επί κεφαλής δεν τα παρατάν τόσο εύκολα, αντί να αποχωρήσουν από το άθλημα, θέλησαν να συμμετέχουν ως ομάδα, εξαγοράζοντας τη Lotus.

Το αφεντικό της εταιρείας, ο Carlos Ghosn, περιμένει δύσκολα τα χρόνια που θα ακολουθήσουν, τονίζοντας ότι θα χρειαστεί χρόνος προκειμένου η Renault να επιστρέψει ξανά στην κορυφή. Αλλαγές θα υπάρξουν και στο τμήμα των κινητήρων, εκεί όπου οι μηχανικοί θα έχουν τη βοήθεια του Mario Illien και της Ilmor Engineering, ωστόσο ο Ελβετός guru των κινητήρων θεωρεί πως ένας χρόνος δεν είναι αρκετός για να φτάσει η Renault τις Mercedes και Ferrari.

Με τις 32 μάρκες, μπορείς να αλλάξεις πολλά, αλλά ο χρόνος δεν το επιτρέπει αυτό. Θα πρέπει να δούμε, μαζί με τη Renault, τι είναι πιθανό να κάνουμε στον περιορισμένο χρόνο. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε από το μηδέν με τον κινητήρα, γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα. Θα βελτιωθούμε σταδιακά. Ελπίζω ότι θα σημειώσουμε πρόοδο ήδη από την αρχή της σεζόν. Θα χρειαστούμε πιθανώς περισσότερο από έναν χρόνο για να τους φτάσουμε. Και οι άλλοι φυσικά θα βελτιώνονται.

Η Ilmor εμφανίζεται θετική στην ύπαρξη ενός εναλλακτικού κινητήρα, πράγμα που θέλει και ο Bernie Ecclestone. Βέβαια, οι ομάδες είναι αντίθετες σε αυτό, αλλά ο Illien λέει πως θα πρέπει να περιμένουν, με τις συζητήσεις να αφορούν πλέον το 2018.

Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την απόφαση. Εξαρτάται από το πώς θα πάνε οι συναντήσεις τον Ιανουάριο. Αλλά, νομίζω ότι ήδη είναι πολύ αργά για το 2017. Ο ρεαλιστικός στόχος θα είναι το 2018.