Η Toyota αναπροσαρμόζει την στρατηγική της για το Prius

Σχετικά άρθρα

16-toyota-prius-21

Το 2011, η Toyota έλεγε ότι η οικογένεια Prius θα ξεπεράσει σε πωλήσεις ακόμα και το Camry… Όμως 5 χρόνια αργότερα, πολλά φαίνεται να έχουν αλλάξει και η Ιαπωνική εταιρία αναπροσαρμόζει ελαφρώς τα πλάνα της για τη συγκεκριμένη “οικογένεια” μοντέλων.

Η καλύτερη χρονιά του Prius ήταν το 2012 και έκτοτε, εν μέρει λόγω “γήρατος” της τρίτης γενιάς και εν μέρει λόγω της τιμής της βενζίνης που απλά δεν λέει να αυξηθεί, η πορεία ήταν σταθερά καθοδική. Το 2015, όλα τα μοντέλα Prius αθροιστικά, πούλησαν 113.829 αυτοκίνητα στις Η.Π.Α. αλλά σύμφωνα με τον CEO της Toyota Β. Αμερικής, Jim Lentz, η εταιρία περιμένει αύξηση της τάξης του 30% με το λανσάρισμα του ολοκαίνουριου μοντέλου.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η πορεία που χαράχθηκε το 2011 θα παραμείνει η ίδια. Τότε, η Toyota ήθελε το Prius να είναι μία ολόκληρη οικογένεια – και με το λανσάρισμα του Prius C και του Prius V το κατάφερε. Τώρα, έχει δεύτερες σκέψεις τόσο για το C, όσο και για το V. Οι απαιτήσεις του κόσμου έχουν αλλάξει και η Toyota πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτές.

ΠηγήAutonews.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...