2016-honda-odyssey-hybrid-jdm (17)

Η Honda στην έκθεση του Τόκιο παρουσίασε το Odyssey Hybrid και σήμερα ξεκίνησαν οι πωλήσεις του, αποκλειστικά στην Ιαπωνική αγορά. Η υβριδική έκδοση του μεγάλου πολυμορφικού δεν διαφέρει οπτικά καθόλου με σχέση με τη συμβατική έκδοση και διαθέτει το ανανεωμένο Sport Hybrid i-MMD powertrain που προσφέρει “εξαιρετικές περιβαλλοντικές επιδόσεις και ισχυρή επιτάχυνση.

Print

Αυτό αποτελείται από ένα 2-λιτρο τετρακύλινδρο DOHC i-VTEC κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα, που μαζί με το σύστημα IPU (Intelligent Power Unit) της μπαταρίας, που τοποθετείται για πρώτη φορά, και το Power Control Unit κάτω από τα μπροστά καθίσματα, με το υβριδικό Odyssey να καταναλώνει 50% λιγότερο καύσιμο. Πιο συγκεκριμένα, η Honda ανακοινώνει ότι χρειάζεται μόλις 3,8 λίτρα/100 χλμ.

2016-honda-odyssey-hybrid-jdm (22)

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι περίπου 23% μικρότερος και ελαφρύτερος σε σχέση με το παρελθόν, ενώ αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου.