Test_Drive_Alfa_Romeo_Mito_Racer_11


Φαντάσου έναν ασθενή ο οποίος βρίσκεται σε ημικωματώδη κατάσταση και ένα σύνολο ενεργειών ανάνηψης να προσπαθούν να τον επαναφέρουν στη ζωή, για να συνεχίσει την ένδοξη ιστορία του. Κάπως έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη περίοδο των τελευταίων 4-5 χρόνων την Alfa Romeo, με την δεδομένη αναγέννηση της να βρίσκεται στα σκαριά, με “γιατρικό” τη νέα Giulia και το μεσαίο SUV που ετοιμάζει.

Από το 2011 που που σταμάτησε και επίσημα η παραγωγή της πανέμορφης 159, η Μιλανέζικη εταιρία έχει μείνει πρακτικά με δύο μοντέλα στη γκάμα της, τη MiTo και την Giulietta, με την 4C να αποτελεί το τρίτο και να παράγεται κανονικά, αλλά σε περιορισμένο αριθμό κάθε χρόνο. Όπως καταλαβαίνεις η Alfa Romeo βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ της απλής ύπαρξης της και της καθιέρωσης της ως μια σοβαρή premium μάρκα με sport καταβολές. Από το 5-ετές πλάνο της Alfa Romeo γνωρίζουμε ότι το supermini μοντέλο της δεν θα αντικατασταθεί με κάποιο νέο, κάτι που σημαίνει ότι βαδίζει στα τελευταία βήματα της ύπαρξης του, με το επερχόμενο facelift να την κρατάνε στη ζωή για περίπου 2 χρόνια ακόμα. Ένας ακόμα τρόπος για να διατηρήσεις ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού για ένα μοντέλο, που διανύει το 8 έτος κυκλοφορίας του, είναι να το λανσάρεις σε διάφορες ειδικές εκδόσεις.

Αυτή είναι η πέμπτη φορά που είχαμε στην διάθεση μας για εβδομαδιαία δοκιμή το μικρό ιταλικό αυτοκίνητο, και για ακόμα μια φορά μας προσέφερε χαμόγελα, αν και κακά τα ψέμματα έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του, τουλάχιστον πιο εύκολα απ’ότι η Giulietta. Παρόλα αυτά, το 2015 οι πωλήσεις της MiTo αντιστοιχούσαν σχεδόν στο 1/4 των συνολικών της Alfa Romeo, με 15.000 πωλήσεις πανευρωπαϊκά.

Στα συν

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Οικονομικός κινητήρας
  • Φρένα
  • Σχεδιασμός

Στα μείον

  • Σκληρή Ανάρτηση
  • Πρακτικότητα/χώροι για μικροαντικείμενα
  • Τιμή
  • Έλλειψη 6ης ταχύτητας