test_drive_alfa_romeo_mito_my2014_24

Πως κάνεις το καλό, καλύτερο; Το ανανεώνεις στα σημεία, με μικρές και προσεγμένες επεμβάσεις. Αυτό επέλεξε να κάνει και η Alfa Romeo, με την ανανέωση της Mito, που αν και μετράει σχεδόν 6 χρόνια στην αγορά, δείχνει ακόμα φρέσκια και ζωντανή σαν την πρώτη μέρα παρουσίασης της. Αυτός ήταν και ο λόγος που η ιταλική εταιρία δεν ξόδεψε σχεδόν καθόλου χρόνο για την οποιαδήποτε εξωτερική αισθητική ανανέωση του μοντέλου, κάτι που έχει σαν συνέπεια να ονομαστεί η Mito ΜΥ2014, και όχι facelift.

Έτσι λοιπόν οι αλλαγές στη νέα Mito εντοπίζονται στη νέα γρίλια με επιχρωμιωμένο πλαίσιο, σε ένα ελαφρώς αλλαγμένο εσωτερικό με νέες επενδύσεις, που επιπλέον ενσωματώνει το νέο σύστημα Uconnect με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών και προαιρετικά συμπεριλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης. Στη παλέτα των χρωμάτων προστέθηκε και το γκρι Antracite, το οποίο ήταν και το χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής μας. Τα παραπάνω αναβαθμίζουν το στιλ της για να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού για όσα χρόνια ακόμα αποφασίσει η Alfa να την κρατήσει στο δρόμο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε στα χέρια μας μια Mito, τρίτη για την ακρίβεια, και από τις προηγούμενες φορές αυτό που μας έχει μείνει είναι ότι το μικρό ιταλικό αυτοκίνητο πρόκειται για ένα σύνολο με εμφανή τον σπορ χαρακτήρα του που συνδυάζει οδηγική ευχαρίστηση και στιβαρή κατασκευή, έχοντας όμως αρκετά σκληρή ανάρτηση. Αναπόφευκτα, λόγο ονόματος και ποιότητας, κατατάσσεται στη κατηγορία των premium mini, με τον ανταγωνισμό να μεγαλώνει με την πάροδο των χρόνων και να έχει απέναντι του τα Audi A1, Citroen DS3 και Mini Cooper. Σίγουρα, με την ανανέωση αλλά και ακούγοντας τον όρο premium θα περίμενες να έχει βελτιωθεί κατά πολύ η ποιότητα των πλαστικών του εσωτερικού, τα οποία κατά προσωπική άποψη είναι και το μοναδικό ψεγάδι του εσωτερικού. Όπως και να έχει όμως η Mito έχει κατακτήσει το αγοραστικό κοινό καθώς συνολικά έχει πουλήσει πάνω από 220.000 οχήματα στα χρόνια που κυκλοφορεί.

Στα συν

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Οικονομικός κινητήρας
  • Φρένα
  • Σχεδιασμός

Στα μείον

  • Σκληρή Ανάρτηση
  • Πρακτικότητα/χώροι για μικροαντικείμενα
  • Τιμή
  • Έλλειψη 6ης ταχύτητας