Η Mercedes δεν θυσιάζει τα περιθώρια κέρδους της για αύξηση των πωλήσεων

Σχετικά άρθρα

daimler-chef-dieter-zetsche

Ο CEO της Daimler, Dieter Zetsche σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε τόνισε πως η Mercedes-Benz δεν θα θυσιάσει τα περιθώρια κέρδους στην προσπάθειά της να ξεπεράσει την BMW, ώστε να γίνει η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.

Ο Zetsche έχει βάλει ως στόχο η Mercedes να γίνει η Νο.1 premium αυτοκινητοβιομηχανία από πλευράς πωλήσεων το 2020. Το 2015 βρέθηκε στην 2η θέση (1.871.511 πωλήσεις) πίσω από την BMW (1.905.234 πωλήσεις) και μπροστά από την Audi (1.803.250 πωλήσεις). Ο Zetsche είπε:

Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων πρέπει να είναι η συνέπεια του γεγονότος πως έχουμε την καλύτερη προσφορά. Αν επιτευχθεί αυτό, είναι φυσικό, όλο και περισσότεροι άνθρωποι να μας επιλέξουν.

Αυτό που θέλει να πει με απλά λόγια ο Zetsche είναι πως η Mercedes δεν θα μειώσει τις τιμές της, ούτε θα κάνει μεγαλύτερες εκπτώσεις, ώστε να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές.

Ο Zetsche συνέχισε λέγοντας πως παραμένει αισιόδοξος για τις προοπτικές της μάρκας στην Κίνα, δεδομένου ότι η συνολική αγορά αναμένεται να αυξηθεί μόλις 8% αυτό το έτος. Η ζήτηση της GLC κινείται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η S-Class παρά την έναρξη των πωλήσεων της νέας BMW Σειράς 7, συνεχίζει να πηγαίνει καλά από πλευράς πωλήσεων, με την νέα 7αρα να μην έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της λιμουζίνα της Mercedes. Τον Ιανουάριο η Mercedes πούλησε 150.814 αυτοκίνητα (+19,9%), με την αγορά της Κίνας να παρουσιάζει αύξηση της τάξεως του 52% (42.671 πωλήσεις).

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Mercedes EQS χάνει το 48% της αξίας της μέσα σε μόλις 12 μήνες

Με την ανοιξιάτικη περίοδο αγοράς αυτοκινήτων να ξεκινά μόλις στις ΗΠΑ, το iSeeCars δημοσίευσε μια ακόμη έρευνα στην οποία βλέπουμε ποια αυτοκίνητα χάνουν περισσότερο...