SONY DSC

Η 911 GT3 RS, ανεξαρτήτως γενιάς, είναι ένα από τα ικανότερα και πιο ποθητά sports cars της αγοράς και η Γερμανική, Kaege, προσπαθεί να την κάνει καλύτερη με τον μοναδικό τρόπο που υπάρχει: περισσότερη ισχύς, λιγότερο βάρος.


Στην συγκεκριμένη υλοποίηση, ο βελτιωτικός οίκος έχει εστιάσει στην μείωση του βάρους και το πέτυχε με μερικές απλές και πλήρως αναστρέψιμες μετατροπές. Πρώτα απ’ όλα, αντικατέστησε το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης με ένα aftermarket που αυξάνει κατά 8 άλογα την ιπποδύναμη και μειώνει κατά 7 κιλά το βάρος. Με την τοποθέτηση μίας νέας, ανθρακονημάτινης εισαγωγής αέρα, ο κινητήρας πήρε άλλα 7 άλογα ενώ η Kaege, τοποθέτησε και νέα, ηλεκτρική αντλία στο σύστημα διεύθυνσης.

SONY DSC

Στο κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετήθηκαν μεταξύ άλλος ένας νέος συμπλέκτης της Sachs καθώς και ένα short-shifter ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος της BBS, μειώνουν την μη αναρτώμενη μάζα κατά 9 κιλά. Ο βελτιωτής αντικατέστησε την εργοστασιακή ανάρτηση με μία της KW και την μπαταρία με μία κατά 15 κιλά ελαφρύτερη, ιόντων λιθίου ενώ πέραν αυτών, οι αλλαγές που έγιναν σε διάφορα σημεία, μείωσαν περαιτέρω το βάρος κατά 20 κιλά.

Kaege Porsche 911 GT3 RS 5

Αν η αύξηση στην ισχύ δεν σε καλύπτει, τότε θα χρειαστεί να περιμένεις αφού η Kaege ήδη προσπαθεί να στριμώξει έναν κινητήρα 4.3 λίτρων και 520 ίππων στο μικρό engine bay. Μέχρι τότε όμως, αυτή είναι η πρόταση της για την 997 GT3 RS.