2013-10-15_06-18-12.0

Η Tesla υπάρχει από το 2003, αλλά ο Nikola Tesla –που έφυγε από τη ζωή το 1943– είχε φανατικούς οπαδούς πολύ πριν την ίδρυση της εταιρίας. Έτσι, όταν ο Elon Musk προσπάθησε να αποκτήσει το URL Tesla.com, ανακάλυψε ότι ανήκει ήδη σε κάποιον άλλο. Συγκεκριμένα, ανήκε στον Stu Grossman από το 1992,, οπότε η Tesla χρησιμοποίησε το πιο ακριβές αλλά λιγότερο “πιασάρικο” TeslaMotors.com.

Οι ημέρες του TeslaMotors.com όμως ανήκουν στο παρελθόν αφού όπως αποκάλυψαν δημοσιεύματα και επιβεβαίωσε και η ίδια η Tesla, το URL Tesla.com ανήκει πλέον σε αυτήν! Το πώς ακριβώς κατάφερε να αποκτήσει το domain name η Tesla δεν έχει γίνει γνωστό και το πιο πιθανό είναι να μην γίνει ποτέ γνωστό. Όμως αν δούμε τον Grossman να κυκλοφορεί με κανένα Model S ή Model X, τότε θα ξέρουμε. Από την άλλη, μπορεί η υπόθεση να “έκλεισε” με μία επιταγή… όπως και να έχει, η Tesla πήρε αυτό που ήθελε.

Σε σχετικά νέα, η Tesla ανακοίνωσε ότι ανανεώνει το πρόγραμμα προώθησης μέσω των πελατών της. Να θυμίσω ότι σύμφωνα με αυτό το πρόγραμμα, κάθε ιδιοκτήτης Tesla που έφερνε πελάτη, “επιδοτούνταν” με $1.000 – στην τελευταία εκδοχή του. Να θυμίσω επίσης ότι στις αρχές του έτους, έγινε γνωστό ότι ένας πελάτης, κατάφερε να πείσει 188 άτομα μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, να αγοράσουν μοντέλο της εταιρίας και κέρδισε μία πρόσκληση για 2 άτομα για το λανσάρισμα του Model 3, μία ξενάγηση στο Gigafactory, ένα Tesla Powerwall και ένα Model S Ludicrous P90D! Καθόλου άσχημα.

Για φέτος όμως, το πρόγραμμα αυτό αλλάζει. Τώρα, αν κάποιος πείσει κάποιον να αγοράσει ένα Tesla, κερδίζει έκπτωση $1.200 για το Powerwall και έναν λαχνό για μία κλήρωση με έπαθλο ένα Model X Ludicrous P90D και μία ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του SpaceX συμπεριλαμβανομένης της διαμονής και των εξόδων μεταφοράς! Επίσης, το πρόγραμμα περιορίζει τα “referrals” σε τρία ανά πελάτη.