takata_airbag

Η κοινοπραξία 10 αυτοκινητοβιομηχανιών που έχει αναλάβει να ερευνήσει τους πραγματικούς λόγους που οι αερόσακοι της Takata εκρήγνυνται ανακοίνωσαν πως βρήκε την ρίζα του προβλήματος. Η ITC (Independent Testing Coalition) με επικεφαλής τον David Kelly, πρώην επικεφαλής της NHTSA, έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνας τους, υποστηρίζοντας πως η χρήση του νιτρικού αμμωνίου ως προωθητικό, είναι μια από τις τρεις αιτίες για τις εκρήξεις των αερόσακων της Takata που στοίχισαν την ζωή σε τουλάχιστον 10 ανθρώπους.

Η ITC στην μελέτη της αναφέρει πως η δεύτερη αιτία είναι κακή κατασκευή του αναφλεκτήρα από την Takata και η τρίτη είναι η θερμοκρασία και η υψηλή υγρασία του περιβάλλοντος. Και τα τρία μαζί, όταν συνδυάζονται, έχει ως αποτέλεσμα ο αερόσακος να εκρήγνυται. Οι μηχανικοί της ομάδας δοκίμασαν τέσσερις τύπους αναφλεκτήρων της Takata, που δεν καλύπτουν το σύνολο των αναφλεκτήρων που έχουν ανακληθεί μέχρι σήμερα. Άρα πρέπει να περιμένουμε μια νέα δέσμη δοκιμών που θα γίνουν για να διαπιστωθεί αν τελικά η Takata, αναγκαστεί να ανακαλέσει περισσότερα από 50 εκατ. αυτοκίνητα που έχει ανακαλέσει μέχρι και σήμερα.