alpina-b7-web-273

Η Alpina B7 θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης την ερχόμενη Τρίτη, με την εταιρία να προσφέρει την κορυφαία από πλευράς επιδόσεων 7άρα όχι μόνο ως τετρακίνητη. Στην αγορά της Ευρώπης οι ιδιοκτήτες της θα έχουν την δυνατότητα να την παραγγείλουν αποκλειστικά ως πισωκίνητη. Η Alpina B7 θα κοστίζει περί τις £115.000 (€145.870).

Κάτω από το καπό της κρύβεται ο twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων που αποδίδει 600 άλογα από τις 5.750 έως τις 6.250 σ.α.λ. και 801 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κλασικό, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF, η πισωκίνητη B7 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4 δευτερόλεπτα, (0,3 δευτερόλεπτα πιο αργά σε σχέση με την τετρακίνητη έκδοση), έχοντας τελική ταχύτητα 311 χλμ/ώρα.

alpina-b7-web-272

Η Alpina B7, εφοδιάζεται με την DDC αερανάρτηση που σε συνδυασμό με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και το Road Preview σύστημα που χρησιμοποιεί το GPS για να “βλέπει” μπροστά, μεταβάλλει κατάλληλα τις ρυθμίσεις για να ταιριάζουν στις επερχόμενες στροφές. Επίσης ρυθμιζόμενη, είναι η απόσταση από το έδαφος αφού για παράδειγμα, πάνω από τα 225 km/h, η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 2 εκατοστά και η γωνία κάμπερ των εμπρός τροχών αυξάνεται για να βελτιωθεί η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης. Από την άλλη, σε ταχύτητες κάτω των 32 χλμ/ώρα, ο οδηγός μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκατοστά ώστε να περάσει πάνω από κάποιο εμπόδιο. Τέλος, να σημειώσουμε ότι το σύστημα πέδησης, αποτελείται από δίσκους 394 χιλιοστών στους εμπρός τροχούς και 368 χιλιοστών στους πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες παντού.

Στο αισθητικό κομμάτι, η Alpina B7 έχει ότι θα περίμενε κανείς να έχει. Νέο εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, νέο πίσω προφυλακτήρα και τις κλασικές, πολυάκτινες ζάντες  – σήμα κατατεθέν του βελτιωτή σε διάσταση 20 ιντσών. Αποφεύγει τις υπερβολές, όπως αρμόζει τόσο στο στυλ της Alpina, όσο και στον χαρακτήρα του μοντέλου.