Έκθεση Γενεύης 2016: SsangYong Tivoli XLV

Σχετικά άρθρα

AD8T4019(1)

Η κορεάτικη SsangYong στο περίπτερο της είχε δύο νέα αυτοκίνητα, και ένα εξ αυτών είναι το Tivoli XLV. Παίρνει το όνομά του από τις λέξεις «eXciting smart Lifestyle Vehicle» και είναι σχεδιασμένο σαν ένα πολυχρηστικό SUV, ενώ με το επιπλέον μήκος του προσφέρει ένα διευρυμένο χώρο αποσκευών που το καθιστά ακόμα πιο πρακτικό για οικογενειακή χρήση.

Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με 2,6 μέτρα μεταξονίου, το νέο XLV έχει ένα επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα (C-pillar) και πίσω, μια αύξηση της τάξης των 238 χλστ. περισσότερων από το Tivoli στο οποίο βασίζεται. Έχει μήκος 4.440 mm, πλάτος 1.798 mm, ύψος 1.605 mm και μεταξόνιο 2.600 mm. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα, ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ενήλικες, οι οποίοι μπορούν να ταξιδεύουν με περίσσια άνεση για τα πόδια, τους ώμους και τα κεφάλια τους.

AD8T4023(1)

Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με κινητήρα turbo-diesel 1,6 λίτρου, προδιαγραφών Euro 6 που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή E-VGT 5ης γενιάς προσφέρει μια μεταξένια, ομαλή και δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο κινητήρας 1,6 diesel έχει εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 117 γρ./χλμ. (στην έκδοση 2WD, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start/stop).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο SsangYong Tivoli XLV θα έρθει με πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική του έκδοση, ενώ στην Ελλάδα θα αρχίσει να διατίθεται από το Μάιο του 2016, με τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

86th Geneva International Motor Show 2016

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ SSANGYONG XLV ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ

  • Πολυχρηστικό, compact premium SUV που αναμειγνύει τις κομψές γραμμές με τις αυξημένες μεταφορικές ικανότητες
  • Χώρος για 5 ενήλικες και 720 λίτρα χώρου αποσκευών
  • Κινητήρας diesel 1,6 λίτρου
  • 6τάχυτο μηχανικό & αυτόματο κιβώτιο της Aisin
  • Εκδόσεις 4×4 με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω για αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες και επιπλέον οδική ασφάλεια
  • Υψηλά επίπεδα παθητικής ασφαλείας με 7 αερόσακους
  • Υψηλά επίπεδα εξοπλισμού

H SsangYong Motor Company σήμερα λανσάρισε το νέο SsangYong XLV, στο διεθνή τύπο κατά την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης στην Ελβετία.

Το νέο XLV, που παίρνει το όνομά του από τις λέξεις «eXciting smart Lifestyle Vehicle», είναι σχεδιασμένο σαν ένα πολυχρηστικό SUV, ενώ με το επιπλέον μήκος του προσφέρει ένα διευρυμένο χώρο αποσκευών που το καθιστά ακόμα πιο πρακτικό για οικογενειακή χρήση.

Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με 2,6 μέτρα μεταξονίου, το νέο XLV έχει ένα επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα (C-pillar) και πίσω, μια αύξηση της τάξης των 238 χλστ. περισσότερων από το Tivoli στο οποίο βασίζεται. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα, ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ψηλούς ενήλικες, οι οποίοι μπορούν να ταξιδεύουν με περίσσια άνεση για τα πόδια, τους ώμους και τα κεφάλια τους.

Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με κινητήρα turbo-diesel 1,6 λίτρου, προδιαγραφών Euro 6. Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή E-VGT 5ης γενιάς προσφέρει μια μεταξένια, ομαλή και δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο κινητήρας 1,6 diesel έχει εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 117 γρ./χλμ. (στην έκδοση 2WD, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start/stop).

Παράλληλα, ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο ήδη μετάδοσης: Ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Aisin.

Η ασφάλεια των επιβατών αποτέλεσε την απόλυτη προτεραιότητα του αυτοκινήτου, το οποίο και εξοπλίζεται με 7 αερόσακους, που περιλαμβάνουν μετωπικούς, πλευρικούς και κεφαλής, αλλά και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού. Επίσης εξοπλίζεται και με ένα πολυδιάστατο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP) που συνοδεύεται από τα Συστήματα ARP (Active Rollover Protection – Ενεργή Προστασία από την Ανατροπή), Brake Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Φρεναρίσματος), Hill Start Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα), ESS (Emergency Stop Signal – Φώτα Φρεναρίσματος με λειτουργία Κινδύνου), Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών (TPMS), καθώς και ηχητική και οπτική ενημέρωση χρήσης για όλες τις 5 ζώνες ασφαλείας στο εσωτερικό. Παράλληλα, τα φώτα ημέρας LED είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ τα φώτα υψηλής απόδοσης (xenon) είναι επίσης διαθέσιμα.

Το DNA της SsangYong είναι εμποτισμένο με τετρακίνητη εμπειρία άνω των 60 χρόνων, οπότε και το XLV είναι διαθέσιμο με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, φροντίζει για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα το είδος του οδοστρώματος και των συνθηκών οδήγησης, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη επίδοση. Μάλιστα, το νέο XLV στις τετρακίνητες εκδόσεις του, εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για άνετη και ασφαλή κίνηση στο δρόμο, αυξημένη ελευθερία άρθρωσης των τροχών αλλά και βέλτιστη πρόσφυση εκτός δρόμου.

Το νέο XLV προσφέρεται με επιλογές 8 χρωμάτων αμαξώματος, τα οποία μπορούν να προσωποποιηθούν περαιτέρω με τη επιλογή two-tone, που εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στις ατομικές στιλιστικές επιλογές του πελάτη.

Στο εσωτερικό προσφέρεται η επιλογή μεταξύ μπεζ και μαύρων χρωματισμών, που μπορούν να συνδυαστούν είτε με ύφασμα πολυτελείας, είτε με συνδυασμό υφάσματος – δερματίνης, είτε με πραγματικό δέρμα. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής δερμάτινου εσωτερικού σε κόκκινες αποχρώσεις.

TECHNICAL SPECIFICATION

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Diesel
ΚΙΝΗΣΗ 2WD AWD
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6MT 6AT 6MT 6AT
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Overall length mm 4,440
Overall width mm 1,798
Overall height mm 1,605 (1,635 : with roof rack)
Wheelbase mm 2,600
Tread Front mm 1,555 (1,550 : 18”)
Rear mm 1,555 (1,550 : 18”)
Overhang Front mm 865
Rear mm 975
Approach angle degree 20.0
Departure angle degree 20.8
Ramp angle degree 17.0
Min. clearance mm 167
Min. turning radius m 5.3
ΒΑΡΗ Gross vehicle weight kg 1,970 2,060
Kerb weight kg 1,405 1,425 1,505 1,535
Gross trailer

weight

Braked kg 1,500
Unbraked kg 500
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Fuel Diesel
Capacity cc 1,597
Bore x stroke mm 76 x 88
Compression ratio 15.5 : 1
Number of cylinders 4 In-line
 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Max. power kW/rpm 84.6 / 3,400~4,000
ps/rpm 115 / 3,400~4,000
Max. torque Nm/rpm 300 / 1,500~2,500
kg.m/rpm 30.6 / 1,500~2,500
Max. speed km/h 170 174 170 174
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ CO2 (Combined) g/km 117* 154 127* 164
Combined L/100km 4.5* 5.9 4.9* 6.3
Urban L/100km 5.1* 7.5 5.4* 7.9
Extra urban L/100km 4.2* 4.9 4.6* 5.3

* Figures with ISG (Idle stop and go system)

The above technical data can vary slightly by regional certification requirements or market specification.

The diesel figures are based on the Euro 6 standard.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης της Γενεύης του 2025

Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν ότι η επιστροφή της στη μετά-Covid εποχή ήταν επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη, η πραγματικότητα απέχει...

Pininfarina Enigma GT με V6 κινητήρα υδρογόνου

Το πρωτότυπο Pininfarina Enigma GT έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης και σύμφωνα με την εταιρία μας δείχνει το πως θα μοιάζουν...

Νέο MG3

Το νέο MG3 παρουσίασε σήμερα η εταιρία. Όντας το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο της MG, το αυτοκίνητο συνδυάζει έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί...