suzuli (1)


Η Suzuki στη Γενεύη παρουσίασε το Baleno. Το Suzuki Baleno, τοποθετείται πάνω από το Swift στην γκάμα της Ιαπωνικής εταιρίας. Έχει μήκος 3.995 χιλιοστών, πλάτος 1.745 και ύψος 1.470. Αυτό σημαίνει ότι είναι μακρύτερο και φαρδύτερο από το μικρό αδερφάκι του αλλά με ελάχιστα χαμηλότερο ύψος. Επίσης, διαθέτει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 355 λίτρα. Βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα και όσον αφορά στην ανάρτηση, διαθέτει τα κλασικά γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα στον πίσω άξονα.

Το νέο Suzuki Baleno, θα προσφέρεται με έναν 1200άρη Dualjet που αποδίδει 89 άλογα και 120 Nm ροπής αλλά και τον 1000άρη, τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο Boosterjet που αποδίδει 110 άλογα και 170 Nm ροπής μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ. Η γκάμα, συμπληρώνεται από μία “ήπια” υβριδική έκδοση που ονομάζεται SHVS και ενσωματώνει στον 1200άρη βενζινοκινητήρα έναν ηλεκτροκινητήρα και που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Η Suzuki ισχυρίζεται ότι το σύστημα, που  χρησιμοποιεί για την αποθήκευση της ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου, βοηθάει στις εκκινήσεις και προσφέρει ομαλότερη επανεκκίνηση του κινητήρα σε stop-start καταστάσεις, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.

suzuli (7)

Όλα τα σύνολα, συνδυάζονται με 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ενώ διαθέσιμο είναι και ένα CVT. Όσον αφορά στον Boosterjet ειδικότερα, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα συμβατικό, 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Για να κλείσουμε με τα μηχανικά, να αναφέρουμε ότι το υβριδικό Baleno είναι και το πιο “πράσινο” αφού εκπέμπει μόλις 93 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο με το Dualjet να εκπέμπει 101 gr/km και το ισχυρότερο, Boosterjet, 103 gr/km.

Τέλος, όσον αφορά στην καμπίνα, ξεχωρίζει η απλότητα του ταμπλό που προσφέρεται προαιρετικά και με μία οθόνη αφής 7 ιντσών, τη στιγμή που οι πιο βασικές εκδόσεις διαθέτουν μόνο μία LCD οθόνη στο κέντρο του πίνακα οργάνων. Υπάρχει και συμβατότητα με Apple CarPlay. Οι πωλήσεις του Baleno στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσουν από τον Απρίλιο και οι τιμές θα ανακοινωθούν πιο κοντά στο λανσάρισμα.

Δελτίο Τύπου

Η Suzuki στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

– Εστιάζει στο μεσοπρόθεσμο πλάνο SUZUKI NEXT 100 – Το νέο Baleno, έτοιμο για την ευρωπαϊκή πρεμιέρα τον Απρίλιο – Νέας γενιάς πλατφόρμα, κινητήρας BOOSTERJET και ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS

Η Suzuki, λίγο πριν συμπληρώσει έναν αιώνα ζωής, έχει εξελίξει το μεσοπρόθεσμο εταιρικό πρόγραμμα διαχείρισης “SUZUKI NEXT 100”, μέσω του οποίου θα ενδυναμώσει την παρουσία της και θα εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη για τα επόμενα 100 χρόνια. Το πλάνο αυτό, σε συνδυασμό με τη βασική αρχή της Suzuki «εστιάζουμε στον πελάτη», βάζει ως πρώτη προτεραιότητα την ποιότητα, την κατασκευή καινοτόμων προϊόντων που θα ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών, καθώς και την τεχνολογική εξέλιξη και ανάπτυξη.

Σύμφωνα με έρευνες, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια, θα είναι τα μικρά και μεσαία SUV, τα σουπερμίνι κατηγορίας Β και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης κατηγορίας Α. Σύμφωνα με αυτές τις προβλέψεις η προϊοντική γκάμα της Suzuki ενισχύει τη στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας για τη διεκδίκηση αυξανόμενου μεριδίου πωλήσεων και στην παγκόσμια αλλά και ειδικότερα στην ευρωπαϊκη αγορά.

Ένα από τα 20 νέα μοντέλα που περιλαμβάνει το πλάνο “SUZUKI NEXT 100” έως το 2020, είναι το καινούριο hatchback, Suzuki Baleno, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Απρίλιο του 2016.

Με το Baleno, η Suzuki επιδίωξε την εξέλιξη του ιδανικού hatchback. Ένα μοντέλου που ενσωματώνει εκλεπτυσμένη, ραφιναρισμένη και ώριμη εμφάνιση και ταυτόχρονα συνδυάζει το στιλ, την ευρυχωρία και τον fun to drive χαρακτήρα.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγει το Baleno δεν περιορίζονται στην νέας τεχνολογίας, ελαφριά και συμπαγή, πλατφόρμα αμαξώματος και τα νέα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ο καινούριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.0 BOOSTERJET με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, διαθέτει ιπποδύναμη 110 HP και προσφέρει 170 Nm ροπής, μόλις από τις 2.000 έως τις 3.500 rpm. Όπως ολόκληρη η σειρά κινητήρων BOOSTERJET, η οποία λανσαρίστηκε με την έκδοση του VITARA S, έτσι και ο συγκεκριμένος χαρακτηρίζεται από τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση.

Οι εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης προκύπτουν και από την ύπαρξη του «ήπιου» υβριδικού συστήματος SHVS, που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα χρησιμοποιεί για την αποθήκευση της ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου, χάρη στην οποία υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και την επιτάχυνση.

Ο αρχικός σχεδιασμός και οι διεργασίες εξέλιξης του Baleno πραγματοποιήθηκαν στην Ιαπωνία. Στη συνέχεια υποστηρίχτηκαν από ένα πλήρες πρόγραμμα αξιολόγησης και προσαρμογής στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Μια σειρά από δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε πολλές χώρες από τις εξειδικευμένες τεχνικές ομάδες της Suzuki. Το αποτέλεσμα αυτού του εκτεταμένου προγράμματος είναι το νέο Baleno, φτιαγμένο για να προσφέρει εξαιρετική οδηγική εμπειρία.