TEST PRE CAMPIONATO F1/2016 - T2 - BARCELLONA (SPAGNA)

Ο Φινλανδός οδηγός συνεχίζει να μαγνητίζει τα προβλήματα, αφού στις 2 από τις 3 μέρες που βρέθηκε στο κόκπιτ της SF16-H ταλαιπωρήθηκε από αστοχία της αντλίας βενζίνης, αλλά και του κιβωτίου. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μειωμένα χιλιόμετρα χιλιόμετρα δοκιμών, κάτι που δεν φαίνεται να τον ανησυχεί ιδιαίτερα για την συνέχεια.

Προφανώς, θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη (η αξιοπιστία) σε αυτό το σημείο, αλλά βρισκόμαστε σε δοκιμές και ο σκοπός των δοκιμών είναι να δοκιμάζουμε πράγματα. Αν κάτι σπάσει και έχουμε ένα θέμα, μπορούμε να το διορθώσουμε, έχουμε ακόμη περιθώριο.

Κάθε χρόνο είναι η ίδια ιστορία, τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ από το παρελθόν. Πιέζεις, πιέζεις, πιέζεις και στη συνέχεια, αν έχεις κάποιο ζήτημα, σχεδιάζεις να το διορθώσεις. Οπότε, (ρωτάτε αν) είμαι ανήσυχος; Όχι, δεν θα το έλεγα.

Προβλήματα αντιμετώπισε και η ομάδα της Haas, στο σύστημα ελέγχου του κινητήρα και το σύστημα τροφοδοσίας. Μάλιστα ο επικεφαλής, Gunther Steiner, θεωρεί απίθανο, αλλά δεν μπορεί να αποκλείσει, την περίπτωση αυτά να συνδέονται με το power unit της Ferrari.

Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως η στενή σχέση των ομάδων θα επεκταθεί και στο έμψυχο υλικό, αφού ο νέος οδηγός εξέλιξης της Scuderia, Charles Leclerc, θα αναλάβει τον ίδιο ρόλο και στην Αμερικανική ομάδα. Ο Leclerc είναι 18 ετών και στην πρώτη του χρονιά στην F3, το 2015, σημείωσε 4 νίκες. Φέτος, θα αγωνιστεί στο GP3, με την ομάδα της ART Grand Prix.