Williams


Οι δοκιμές έχουν τελειώσει, αλλά η δουλειά των ομάδων στο εργοστάσιο συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Οι μηχανικοί θα πρέπει να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα δεδομένα που έχουν συλλέξει στις 8 ημέρες των δοκιμών, προκειμένου να ετοιμάσουν τα μονοθέσιά τους για τους πρώτους αγώνες. Η McLaren δεν πρόλαβε να δοκιμάσει όλα τα νέα εξαρτήματα για την MP4-31, έτσι θα ενσωματωθούν για πρώτη φορά στο Αυστραλιανό Grand Prix.

Η βρετανική ομάδα δεν είναι η μοναδική που είχε μικρά προβλήματα με τις καθυστερήσεις. Η Williams θέλει από την αρχή της σεζόν να έχει μια νέα μύτη για την FW38, η οποία θα είναι ακόμα πιο κοντή από αυτή που είδαμε στις δοκιμές, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή του αέρα κάτω από το ρύγχος. Σύμφωνα με την αναπληρώτρια επί κεφαλής της ομάδας, Claire Williams, αυτή θα έρθει στο Μπαχρέιν (1-3 Απριλίου).

Τρέχουμε μια πιο κοντή μύτη αυτή τη στιγμή κι έχουμε μια ακόμα πιο κοντή μύτη που θα έρθει στο Μπαχρέιν.

Και ο λόγος των καθυστερήσεων δεν είναι άλλος από τις απαιτητικές δοκιμές πρόσκρουσης της FIA. Ο Τεχνικός Διευθυντής της Williams, Pat Symonds, εξηγεί πως είναι δύσκολο να κάνεις ένα ρύγχος κοντό και να προσαρμόσεις όλη την αεροτομή πάνω σε αυτό.

Η μύτη δεν είναι γενικά το πρόβλημα, εξαρτάται από το τι κάνεις στην εμπρός πτέρυγα. Η εμπρός αεροτομή χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο για να κατασκευαστεί από τη μύτη. Αλλά, είναι πολύ δύσκολο να κατέβουμε στις μύτες των 850 χιλιοστών. Πέρυσι, πίστεψα ότι θα βλέπαμε πιο κοντές μύτες αρκετά γρήγορα, αλλά είδαμε πόσο δύσκολο ήταν να το κάνουν. Και μερικοί δεν το έκαναν.

Όταν κάνεις παράλληλα τις πτέρυγές σου ή δεν τις αλλάζεις, αν είναι καθαρά για τη μύτη, μπορείς να περάσεις από τις δοκιμές πρόσκρουσης σε κανά δυο βδομάδες. Αν κάνεις μια νέα πτέρυγα και την κάνεις αμέσως μετά από τις δοκιμές πρόσκρουσης, τότε θα πάρει περισσότερο χρόνο.