Aston_Martin_Vulcan_photo_shoot_01

Η Aston Martin με τη παρουσίαση της Vulcan αφήσει με ανοιχτό το στόμα κάθε λάτρη της αυτοκίνησης. Το buzz που δημιούργησε το πιο χλιδάτο πιστάδικο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά μεγάλο, και η πορεία της βρετανικής μάρκας, μετά την παρουσίαση και της νέας DB11, δείχνει εξαιρετικά ελπιδοφόρα.

Aston_Martin_Vulcan_photo_shoot_13

Έχουμε δει το σκληροπυρηνικό βρετανικό hypercar σε εξαιρετικά εντυπωσιακά χρώματα, τα οποία άλλοτε αναδεικνύουν τις πανέμορφες καμπύλες του και άλλοτε το επιθετικό του σχεδιασμό, με το συγκεκριμένο μαύρο ματ ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Όπως ξέρεις, το αυτοκίνητο απευθύνεται αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας και βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque σασί, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το αμάξωμα ώστε να προσφέρει τελικά μία αναλογία ισχύος/βάρους που ξεπερνά το αντίστοιχο μέγεθος των GTE αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Aston_Martin_Vulcan_photo_shoot_08

Βγήκε στην παραγωγή σε μόλις 24 μονάδες, έχοντας κάνει από την αρχή sold out, με την κάθε μια να κοστίζει 1,8 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας ή με την τρέχουσα ισοτιμία, €2,5 εκατομμύρια. Να θυμίσω η ανάρτηση είναι τύπου pushrod με γεωμετρία anti-dive και τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα, Multimatic Dynamic Suspension Spool Valve. Το Αγγλικό hypercar, εξοπλίζεται επίσης με αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός και πίσω καθώς και ρυθμιζόμενα από τον οδηγό ABS και traction control.

Aston_Martin_Vulcan_photo_shoot_02

Ο κινητήρας που κινεί το θηρίο, είναι ένας ατμοσφαιρικός, 7-λιτρος V12 που αποδίδει περισσότερα από 800 άλογα και συνδυάζεται με αγωνιστικό, 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Xtrac και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο άξονας μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα, το torque tube από μαγνήσιο, τα φρένα είναι carbon-ceramics με διάμετρο δίσκου 380 χιλιοστά εμπρός και 360 πίσω και τα αγωνιστικά ελαστικά προέρχονται από την Michelin και έχουν διάσταση 345/30/19.