Spy_Photos_BMW_5Seires_Touring_02

Μουλάρι της touring έκδοση της νέας γενιάς της Σειράς 5 της BMW πιάστηκε να κάνει δοκιμές εξέλιξης της, με τις φωτογραφίες να μην αποκαλύπτουν πολλά από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η παρουσίασή της θα γίνει το 2017, μετά από την sedan έκδοση, που θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του ερχόμενου έτους, με μέρος της παραγωγής των Touring και GT εκδόσεων να γίνεται στην Αυστρία από τη Magna Steyr.

Έχοντας ως στόχο να είναι ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα της κατηγορίας του, η νέα 5αρα με κωδική ονομασία G30, μεταξύ άλλων, δανείζεται αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες της νέας Σειράς 7, όπως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive με οθόνη αφής και gestures, που υποστηρίζει τα Apple Carplay και Android Auto, το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, ενώ εξοπλίζεται και με Head-Up display με δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας.

Spy_Photos_BMW_5Seires_Touring_05

Η νέα γενιά της Σειράς 5 θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR που κάνει χρήση αλουμινίου, CFRP, σύνθετων υλικών και ατσαλιού υψηλής αντοχής, θα ζυγίζει περί τα 100 κιλά λιγότερα. Ανάμεσα στα στοιχεία που θα εφοδιάσει η BMW την 5αρα, βρίσκεται και η ενεργή αερανάρτηση που θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει ανωμαλίες στο οδόστρωμα, ακόμη και τη νύχτα. Θα της φορέσει LED φωτιστικά σώματα, με τα λέιζερ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η μειωμένη μάζα –αλλά και για την περαιτέρω μείωση του βάρους- ίσως επιτρέψει στην BMW να χρησιμοποιήσει στην βασική 518d έναν τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων που θα αποδίδει περίπου 150 άλογα, ενώ θα υπάρχει και ένας νέος quad-turbo 3,0-λίτρων diesel κινητήρα απόδοσης 408 ίππων με 750 Nm ροπής στην έκδοση M550xd. Πηγές μάλιστα αναφέρουν πως το μέγεθος του κινητήρα, θα ορίζει την εμπρός ανάρτηση που θα χρησιμοποιείται: Οι 5άρες με τους μικρότερους κινητήρες –τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους-, θα μοιράζονται την αρχιτεκτονική τους με την επόμενη Σειράς 3, ενώ οι 5άρες με τους μεγαλύτερους –εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους- θα χρησιμοποιούν τον εμπρός άξονα της Σειράς 7.

Spy_Photos_BMW_5Seires_Touring_07

Θα είναι διαθέσιμη και σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Τα μηχανικά μέρη αυτών προέρχονται από την την 330e, αλλά θα διαθέτουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη έτσι ώστε να αντεπεξέλθουν στο μεγαλύτερο βάρος του αμαξώματος. Η μικρότερη 530e θα διαθέτει έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με συνδυαστική ισχύ 280 ίππων, με την πλήρως ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει περίπου τα 35 χλμ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 120 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, η 540e θα διαθέτει έναν δίλιτρο, TwinPower turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, με τεχνολογία VANOS και VALVETRONIC, καθώς και ψεκασμό υψηλής ακρίβειας (High Precision Injection). Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα αποδίδει 258 άλογα, με το ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει άλλα 95, με τα συνολικά να φτάνουν τα 326 άλογα. Ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας της συγκεκριμένης έκδοσης θα προσφέρει την ίδια αυτονομία και τελική ταχύτητα, ενώ το μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με ένα νέο 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Η κίνηση θα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με την τετρακίνηση xDrive να είναι προαιρετική.