Red Bull Racing

Σε μια αλλαγή της τελευταίας στιγμής προχώρησε η FIA πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν. Γνωρίζαμε ότι φέτος οι επικοινωνία μεταξύ των οδηγών και των ομάδων θα είναι περιορισμένη, ωστόσο η Παγκόσμια Ομοσπονδία αφαίρεσε μερικούς ακόμα τομείς γύρω από τους οποίο επιτρέπεται να γίνεται αναφορά, πράγμα που αυξάνει την πολυπλοκότητα, καθώς ο απλός θεατής είναι αδύνατο να γνωρίζει τι επιτρέπεται και τι όχι.

Οι απαγορεύεις αυτές φάνηκαν σήμερα, στο που είχε ο Nico Rosberg κατά τη διάρκεια του FP2. Ο επί κεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως θα είχαν προειδοποιήσει τον Γερμανό για τη χρήση των βρόχινων ελαστικών, αλλά αυτό απαγορεύεται, έτσι ο 30χρονος δεν ήταν τόσο προσεκτικός όσο θα μπορούσε. Επιπλέον, ο επί κεφαλής της Red Bull, Christian Horner, λέει πως θα πρέπει να προσαρμοστούν στους περιορισμούς, ελπίζοντας πως η Παγκόσμια Ομοσπονδία δεν έχει ξεπεράσει το όριο.

Νομίζω ότι θα είναι ένα ταξίδι ανακάλυψης κι ελπίζω να μην έχουμε πάει τόσο μακριά στην ενδοεπικοινωνία, επειδή αφαιρέθηκε ένα στοιχείο διαλόγου μεταξύ οδηγού και μηχανικού. Κάποια από τα μηνύματα είναι αρκετά διασκεδαστικά στο παρασκήνιο, κάποια από αυτά αναλύονται, αλλά είναι αρκετά συναρπαστικό για τους οπαδούς. Έχουμε κάνει αρκετές αλλαγές φέτος, έτσι ας δούμε πώς θα δουλέψει.

Fernando Alonso

Εν μέρει μόνο συμφωνεί με τις αλλαγές ο Fernando Alonso. Ο Ισπανός διαφωνεί με τους περιορισμούς στα δοκιμαστικά, τα οποία πλέον έχουν ρόλο δοκιμών, έτσι η χρήσιμη επικοινωνία μεταξύ ομάδας και οδηγού είναι σημαντικά περιορισμένη.

Δε νομίζω ότι θα είναι κάτι σοβαρό, αλλά πιθανώς οι περιορισμοί είναι λίγο ακραίοι κάποιες φορές, ειδικά στις ελεύθερες δοκιμές. Το καταλαβαίνω για τον αγώνα, υποτίθεται πως ο οδηγός οδηγεί μόνος του με το ένστικτό του, αλλά μερικές φορές στα δοκιμαστικά χάνουμε κάποια δοκιμή ή ξεχνάμε κάτι, επειδή δεν μπορούν να μας πουν τι να κάνουμε. Δεν υπάρχει καμία βοήθεια ή απόδοση, απλώς δοκιμάζουμε στις δοκιμές και δεν μπορούμε να μιλήσουμε.