Fernando Alonso


Με άσχημο τρόπο ξεκίνησε η φετινή σεζόν για τους Fernando Alonso και τον Kimi Raikkonen. Ο Ισπανός είχε στον 17ο γύρο ένα τρομακτικό ατύχημα, όταν, προσπαθώντας να προσπεράσει τον Esteban Gutierrez, ήρθε σε επαφή με την VF-16, για να απογειωθεί θεαματικά στη συνέχεια και να καταλήξει στα προστατευτικά, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί.

Δεν μπορούμε να ισχυριστούμε το ίδιο για την MP4-31, η οποία διαλύθηκε μετά από ένα τόσο σφοδρό ατύχημα. Το βασικότερο και πιο πολύτιμο -βάσει περιορισμών- στοιχείο είναι το power unit, με τους φόβους για καταστροφή του πρώτου Honda RA616H να είναι διάχυτοι. Σύμφωνα με την εφημερίδα Marca, αυτό δε θα πρέπει να συμβαίνει.

Όπως γράφει η ισπανική εφημερίδα, παρόλο που το βρετανικό μονοθέσιο ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση μετά από το ατύχημα, οι μηχανικοί της ομάδας κατάφεραν να βγάλουν το power unit και το κιβώτιο ταχυτήτων, τα οποία δεν έχουν καταστραφεί. Συνεπώς, ο Ισπανός δε θα χρειαστεί να βάλει τον δεύτερο από τους πέντε διαθέσιμους κινητήρες για τους 21 φετινούς αγώνες.

Παρόμοια είναι τα νέα και για τον Raikkonen. Ο Φινλανδός εγκατέλειψε μετά από την επανεκκίνηση του αγώνα, με τις φλόγες να εμφανίζονται από την εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι. Τελικώς, αποδείχθηκε πως είναι ένα πρόβλημα στο turbo, το οποίο υπερθερμάνθηκε. Ο 059/5, όμως, θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ξανά στους επόμενους αγώνες, όπως ισχυρίζεται το ιταλικό Autosprint.