Fernando Alonso

Πέρυσι ήταν ο πρώτος αγώνας που δεν έτρεξε ο Fernando Alonso, λόγω του ατυχήματος στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης. Φέτος είναι ο δεύτερος αγώνας, μετά από την απόφαση των γιατρών της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας να μην πάρει ο Ισπανός το πράσινο φως, διότι πιθανότατα φοβούνται τους κινδύνους από ένα νέο σφοδρό ατύχημα, ενώ δεν μπορούν να παραβλέψουν το γεγονός πως υπάρχει κάταγμα σε ένα πλευρό και πνευμοθώρακας.

Ο οδηγός της McLaren κατανοεί τις ανησυχίες των γιατρών, ωστόσο δηλώνει λυπημένος για το γεγονός πως θα απουσιάσει από το δεύτερο Grand Prix της χρονιάς, ενώ τονίζει πως θα ήταν σε θέση να ξεπεράσει τον πόνο που πιθανώς θα ένιωθε, ώστε να επικεντρωθεί στον αγώνα.

Προφανώς και είμαι λίγο απογοητευμένος. Θέλουμε να τρέχουμε, είμαστε ανταγωνιστικοί οδηγοί, μας αρέσει ο ανταγωνισμός και αγαπάμε το άθλημα. Έτσι, είναι πάντα λυπηρό όταν ερχόμαστε εδώ και δεν προσπαθούμε καν. Είναι κατανοητό και σέβομαι την απόφαση. Προσπάθησα μέχρι τελευταία στιγμή να είμαι σε θέση να τρέξω ή τουλάχιστον να προσπαθήσω στα δοκιμαστικά. Υπήρχαν κάποιες επώδυνες μέρες, με κάποιο πόνο στο σπίτι, αλλά ήμουν έτοιμος να το ξεπεράσω αυτό με κάποιον τρόπο μέσα στο μονοθέσιο και να βεβαιωθώ ότι μπορώ να τρέξω.

Στο τέλος της ημέρας, ο πόνος είναι διαχειρίσιμος αν δεν το σκέφτεσαι τόσο πολύ και νιώθεις την αδρεναλίνη της οδήγησης. Υπάρχουν άλλοι κίνδυνοι που σκέφτονται οι γιατροί. Το καταλαβαίνω αυτό και είναι λογικό να θέλεις να ελαχιστοποιήσεις τα πάντα. Είμαι λίγο λυπημένος γι’ αυτό, μα είναι ο μοναδικός δρόμος.

Νέες εξετάσεις θα πρέπει να γίνουν πριν από το Κινεζικό Grand Prix (15-17 Απριλίου) και ο Alonso δεν είναι σίγουρος για το αν θα βρεθεί ξανά μέσα στο μονοθέσιο για το τρίτο Grand Prix.

Δεν είναι σίγουρο 100%. Θα γίνει ένα νέο τεστ που πρέπει να κάνω σε 8 ή 10 μέρες. Μετά από τις εξετάσεις, η FIA θα αξιολογήσει ξανά την κατάσταση. Πρώτα απ’ όλα είναι η ασφάλεια.

Alonso

Θα ήθελε την Halo προστασία

Η FIA προχωρά σε εξέταση του ατυχήματος μέσα από κάμερες εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας, προκειμένου να διαπιστώσει πως θα λειτουργούσε η Halo προστασία. Ο Alonso πιστεύει ότι το σύστημα αυτό θα ήταν κατάλληλο για το ατύχημά του, καθώς, κατά τη διάρκεια του ατυχήματος, το μόνο που τον ενδιέφερε είναι να μη χτυπήσει το κεφάλι του.

Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να βγω τόσο γρήγορα από το μονοθέσιο. Το φαντάζομαι, γιατί είμαι σίγουρος ότι το σύστημα σχεδιάστηκε βάσει αυτών των σεναρίων. Αλλά, η μόνη μου πιθανώς ανησυχία όταν έκανα τούμπες ήταν να μη χτυπήσω το κεφάλι, γιατί ήμουν πολύ σφιχτά δεμένος από τις ζώνες και πετούσα. Δεν ένιωσα κανέναν κίνδυνο στη μέση του ατυχήματος, εκτός από το κεφάλι, που δεν ήθελα να χτυπήσει με κάτι. Το Halo θα ήταν πιθανόν καλοδεχούμενο στο ατύχημά μου, επειδή θα δε θα ήμουν ανήσυχος ενώ βρισκόμουν στον αέρα.